HR link tjedna indeks

Ukupna ocjena

Sadr�aj

Dizajn

A�urnost


Belle de Jour

Diode su ocjene


 
Monitor home | HR link tjedna indeks | Poslije
Moderna vremena
URL: www.moderna-vremena.hr
Kategorija: Kultura s du�anom
Urednik: Nenad Bartol�i�
Dizajn, realizacija i webmastering: Igor Milat i Andrej Filetin
Presence provider: Iskon
Server: Windows NT, IIS s ASP i MS Access bazom
Datum: 04.07.1999

Klik na site Moderna vremena on-line su iznimno ambiciozan doma�i site posve�en kulturi, a prije svega knjizi. Site ne tretira knjigu kao robu, ve� prije svega kao kulturno dobro na koje vam se �eli skrenuti pa�nja, pa ako ju stvarno i po�elite imati, mo�ete ju odmah kupiti. Svakodnevno svje�i izbor "Knjige dana" iznova nas za�u�uje koliko zanimljivih novih knji�kih naslova ipak izlazi kod nas.

Strast s kojem se Moderna vremena posve�uju knjizi i kvaliteta sitea ubrzo je uo�ena i u slu�benim krugovima tako je site dobio godi�nju nagradu Microsoft Hrvatska kao najbolji hrvatski site za 1999. godinu. Posve�enost detalju vidi se izme�u ostalog i u nazivima stranica koje su dobile imena po knjigama - Prodavaonica tajni (du�an), Gutenbergova galaksija (popis linkova o knjigama), Tako je govorio Zaratustra (intervjui), Slike s izlo�be (Web izlo�ba)... Svako treba treba istaknuti izvanredno skladan i oku ugodan dizajn. Postavili smo par pitanja Nenadu Bartol�i�u, uredniku Modernih vremena online i vlasniku kultne zemaljske knji�are u Teslinoj ulici u Zagrebu.

- Kad su Moderna vremena po�ela s objavljivanjem na Webu?

- U studenom 1998. smo po�eli graditi site, ali on nikad nije bio "under construction". Dovr�eni dijelovi su se dodavali u hodu. Site niti sada nije zaklju�en, niti �e to ikada biti.

- Tko pi�e materijale za site?

- Uklju�uju�i mene na tome rade jo� tri suradnice koje uska�u po potrebi.

- Koliko vremena tro�ite na dnevno odr�avanje?

- U prosjeku dnevno posvetim 3 sata siteu. �esto puta je to bitno vi�e.

- Koliko posjetitelja i koliko kupaca imate?

- Posjeta varira od 300-600 dnevno, a dnevni rekord nam je bio 825 posjetitelja. Jedan do dva posto posjetitelja stvarno kupuje knjigu.


� 1997-1999 Internet Monitor