U Hrvatskoj, baš kao i u ostatku svijeta, iz godine u godinu raste zainteresiranost za e-sport. Pogotovo među mlađim generacijama. Mladi svoje idole sve češće vide u e-sportašima, streamerima, influencerima, a mogućnost zarade od igranja igara itekako je utjecala na to da im e-sport postane prvi karijerni izbor. Prošle je godine brzorastuće globalno tržište e-sporta procijenjeno na 1,72 milijarde dolara te je predviđeno da će do kraja ove godine globalni prihodi od njega biti čak 2,06 milijarde. Naime, pojam ‘e-sport‘ iliti ‘elektronički sport‘ karakteriziraju regionalne ili međunarodne priredbe na kojima se profesionalni, poluprofesionalni i amaterski igrači natječu u igranju videoigara. Kod nas ga ima, ali nema tu brze zarade. Na svojim ga leđima nose entuzijasti i zaljubljenici koji stoje i iza Good Game Globala i koji su, iako danas dobro posluju, morali obaviti golem posao, a morale su im se posložiti i tržišne okolnosti. Lider