Volim piti i voziti
Zbog šećerne trske propala električna mobilnost u Brazilu
Političari, velike poljoprivredne tvrtke i veliki proizvođači automobila, poput Toyote i Volkswagena, ujedinili su se u Brazilu kako bi zadržali primat na tržištu vozila pogonjenih na etanol nauštrb električnih vozila. Brazilski automobili na fleksibilno gorivo, koji se mogu pokretati mješavinom etanola i benzina, dugo su najpopularnija vozila na tržištu, a sada ti automobili pokretani dijelom i destilatom šećerne trske prijete usvajanju potpuno električnih automobila u toj južnoameričkoj zemlji. Unatoč popularnosti automobila s fleksibilnim pogonom na etanol, nije sve nužno u rukama kupaca. Naime, automobili na etanol povezani su s moćnom i utjecajnom brazilskom industrijom šećera. Podsjetimo, Brazil je najveći svjetski proizvođač šećerne trske, a industrija šećera postala je sve moćnija i do 1979. pronašla još jednu nišu u automobilima na čisti etanol koje je tada uvozio Fiat. Revija HAK