U slučaju električnih automobila, buka kotrljanja kotača veće je smetnja nego kod vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem. Jedan od razloga je nedostatak buke motora. Kako bi osigurali da vozači e-automobila mogu uživati u akustičnoj udobnosti tijekom vožnje, neki se proizvođači oslanjaju na tihe gume. Međutim, do sada je proizvodnja takozvanih tihih guma bila iznimno složena i povećava troškove proizvodnje jedne gume za oko 25 posto. U ožujku ove godine, Henkel – poznat većini ljudi po svojim markama Persil, Spee i Schwarzkopf, između ostalog – predstavio je novi proces za tihe gume zajedno s 4JET, tvrtkom za laserske sustave, na TireTechu u Hannoveru. Samo šest mjeseci kasnije, razvoj je već završen, kako je Henkel objavio u priopćenju za javnost. Kasnije ovog mjeseca, dvije će tvrtke po prvi put predstaviti kompletno rješenje na RubberTech24 sajmu u Šangaju. Revija HAK