Zastara se ne podrazumijeva, nego se potrošač na nju treba pozvati tvrtki koja je izdala račun - Monitor.hr
23.04.2022. (16:00)

Bez upute, bez milosti

Zastara se ne podrazumijeva, nego se potrošač na nju treba pozvati tvrtki koja je izdala račun

Zakon o obveznim odnosima kaže da računi za struju, vodu, čistoću, TV pristojbu, internet i telefon, toplinsku energiju i sl. zastarijevaju godinu dana od roka dospijeća. Računi koji ne ovise o mjesečnoj potrošnji, poput komunalne naknade, pričuve, najamnine, naknade štete ili dopunskog zdravstvenog i drugih osiguranja imaju rok zastare od tri godine. Životno osiguranje zastarijeva nakon pet godina, za porezne obveze zastara je nakon šest godina, a najduži rok zastare je deset godina – za tražbine utvrđene pravomoćnom sudskom odlukom ili odlukom drugog nadležnog tijela. Prigovor treba napisati najkasnije 15 dana po primitku opomene i poslati ga preporučenom poštom, s povratnicom. Sud ne vodi računa o zastari i ako se potrošač ne pozove na nju, sud će presuditi kao da je nema. Slobodna


Slične vijesti