Ja sam se do prije mjesec dana bavio održivim razvojem i sungazingom, al onda mi je suša uništila kupus pa više nisam mogao raditi domaće kapi za oči. Imam bosiljak, imam trputac, ali bez kupusa to ne vrijedi. A o ovim kupovnim glupostima ne želim ni pričati, to je blagi užas. Što da kažem, bio sam očajan, ali onda sam slučajno na Youtubeu naletio na video o nosefistingu. Prva je lekcija tečaja bila besplatna, a napredak je bio očit. Do tada sam samo mogao ugurati mali prst u desnu nosnicu do prvog članka, a nakon nje palac – doduše, isto do prvog članka, ali potpuno bez krvarenja.
Mali je problem što puni tečaj košta 399€, ali kritike su dobre, ljudi pišu da su uspjeli ugurati oba palca u nos. Srećom, urodio mi je paradajz pa sam uspio prodajom namaknuti već više od pola iznosa. A ako Bog da i na jesen bude jabuka, upisat ću napredni tečaj. Jest da košta 999€, ali nudi se doživotni pristup video materijalima, a u slučaju da ne uspijem ugurati obje šake u nos, refundirat će mi se 30%. Mislim da je to u redu, a i pokazatelj da se radi o nečemu ozbiljnom – kaže jedan forumaš na temi gdje pričaju o hobijima. Kreativni kutak
Za dizajnere keramičara nije bilo posla, pa je iz običnog hobija stvorila posao za koji danas prima solidna primanja. Mlada djevojka iz Koprivnice najviše kupaca pronalazi putem Facebooka, a ponekad se zna „pojaviti“ i na gradskoj tržnici. Sve više ljubitelja cvijeća, kaže Kristina, želi imati sukulente pa je itekako zadovoljna prodajom. Prvo sam krenula u uzgoj iz hobija, no kako sam vidjela da se mojim prijateljima sviđaju ukrasne biljke, odlučila sam krenuti i na tržište sa svojim proizvodima. Vrlo brzo sam pronašla kupce i posao se polako počeo širiti, kaže Kristina Mužina za Podravski.
U post-ratnom razdoblju ljudi su se u slobodno vrijeme bavili hobijima: košarkom, kuhanjem, pisali poeziju, popravljali motocikle. Bile su to aktivnosti bez kojih se nisu osjećali potpunima. Za mnoge iz naše generacije hobi je mrtav. Naš radni život spojio se s našim slobodnim vremenom, a hobije se često ne može razlikovati od naših dodatnih poslova. U kulturi opsjednutoj produktivnošću, hobi je postao idući biznis, piše Timeline u vrlo zanimljivom članku o promjeni paradigne slobodnog vremena.