Zagrebu bespovratnih 44 milijuna kuna za kupovinu 29 autobusa - Monitor.hr
29.01.2019. (10:30)

Alo, zete, imam nešto za tebe

Zagrebu bespovratnih 44 milijuna kuna za kupovinu 29 autobusa

Ukupna vrijednost projekta je oko 55.836.000 kuna, a bespovratna sredstva Gradu Zagrebu daje Ministarstvo prometa.


Slične vijesti

13.10. (18:00)

Zabavna strana ZET-a

Party tramvaj: žurke u ZET-ovom javnom prijevozu

Prošlo je 6 mjeseci otkad se Zagrebom provozio prvi party tramvaj u organizaciji Josipa Mioča koji stoji iza umjetničkog pseudonima Butterfly Jam. Ovaj mjesec, preciznije 18. listopada, Zagrebom će ponovno voziti tramvaj i to četvrti po redu. Ovaj koncept itekako popularan u popularnim gradovima, super je zaživio u Zagrebu, a publike je svakim izdanjem sve više. Osim ovog, do kraja godine očekuju nas još najmanje dva ovakva partyja (u studenom i prosincu). Vidio sam neke video klipove iz Berlina, njihovog U-Bahna, a kako kod nas nije nitko napravio house party u vožnji, odlučio sam ispitati mogućnosti same izvedbe. Javio sam se ekipi za foto i video materijale, njima se ideja svidjela pa sam se zatim javio ZET-u. Journal

01.04. (10:00)

Zagrebačkim ulicama cesta mog života teče...

Treskom po Zagrebu: Vozači ZET-a snimaju situacije s kojima se susreću


Treskom po Zagrebu“, naziv je Facebook stranice na kojoj ZET-ovi vozači objavljuju snimke iz kabine vozila. Tako su objavili kompilaciju ludih prizora, nesavjesnih vozača sa zagrebačkih ulica. Samo pukom srećom sve nije završilo prometnom nesrećom i katastrofom. Na snimkama koje objavljuju nađe se zbilja svega, od komičnih do umalo tragičnih situacija. Dnevnik

06.09.2023. (11:01)

Zagrebački tramvaj u prvoj godini, 1891. kad je uveden, prevezao je više od milijun putnika

29.05.2023. (23:06)

Stigneš kupiti kartu dok kontrolor dođe do tebe

Od sada možete kupiti ZET-ovu tramvajsku kartu putem mobitela

“Radi o jednoj bitnoj epizodi u crtici povijesti ZET-a jer prvi puta u povijesti ZET-a građani će moći kupiti tramvajsku kartu i autobusnog kartu putem svog mobilnog telefona i moći će zapravo imati kartu za javni prijevoz na mobilnom uređaju”, rekao je zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević koji je pokazao kako kupuje kartu, ali na testnoj verziji jer on koristi iPhone, a aplikacija za iPhone će proraditi tek sutra. ZET od karata godišnje uprihodi oko 277 milijuna kuna, dok 70-80 posto troškova pokriva kroz subvencije Grad Zagreb. Index

20.01.2023. (11:45)

ZET-ovka Iva, vozačica tramvaja o kojoj bruji cijeli grad: Obožavam svoj posao

22.03.2022. (11:04)

Zbog kvara na elektroenergetskoj mreži

Novi Zagreb bez tramvaja

Šestica vozi do Žitnjaka, sedmica vozi drugom trasom: Autobusni kolodvor – Ulica grada Vukovara – Savski most, osmica ide do Heinzlove ulice, a 14-ica skraćeno vozi od Mihaljevca do Savskog mosta. Uvedena je izvanredna autobusna linija 607 koja vozi od Savskog mosta preko Avenije Dubrovnik, Držićeve do Ulice grada Vukovara. Na snazi je novi raspored vožnje za pojedine tramvajske i autobusne linije, donosi Index

16.12.2021. (00:00)

Tko je Marko Bogdanović, novi šef ZET-a?

U fotelju predsjednika Uprave ZET-a zasjesti će Marko Bogdanović i na toj poziciji zamijeniti Ljubu Romčević Žgelu, dugogodišnju direktoricu ZET-a i jednu od ključnih operativki Milana Bandića. Bogdanović je bio predsjednik Uprave u Đuri Đakoviću, radio za Deloitte, bio izvršni direktor prodaje u tvrtki OMV Indolli te bio član Uprave tvrtke ZM –Vikom iz Zagreb Montaža Grupe. T-portal

03.08.2019. (01:30)

ZET i dubrovačka snaja

Zagreb u Dubrovnik šalje 12 ZET-ovih vozača, 30 dubrovačkih na bolovanjima

30 vozača autobusa dubrovačkog javnog prijevoza iznenada je otišlo na bolovanje, pa je ZET u Dubrovnik na dva mjeseca poslao na ispomoć 12 svojih vozača. Zašto su se ovi tako masovno porazbolijevali? Zapravo su u “bijelom štrajku” jer su nezadovoljni zbog loših uvjeta rada, niskih plaća te neizdrživog ritma posla. Neki navodno i voze taksi. RTL

11.04.2019. (12:30)

Oni ako budu plaćali bit će - bežična žičara!

Sljemensku žičaru trebao bi platiti ZET, najveći gradski gubitaš

Objekti sljemenske žičare, nekretnina na kojima se ona gradi i oprema žičare bit će u vlasništvu Grada Zagreba, a ZET će preuzeti financiranje izgradnje i upravljanja njome na razdoblje od 15 godina, pokazuju novi gradski dokumenti. T-Portal se s pravom pita kako će najveći gradski gubitaš financirati gradnju. Inače, žičara će koštati 375 milijuna, što znači da bi ZET, da bi je platio, morao prodaji 37 milijuna dodatnih karata od po 10 kuna, a 2017. ih je prodao 1,37 milijuna komada.