Zagrebparking objasnio poskupljenje nakon uvođenja eura: Problem je u aparatima! - Monitor.hr
03.01.2023. (18:00)

Problem je u kovanicama centa

Zagrebparking objasnio poskupljenje nakon uvođenja eura: Problem je u aparatima!

Zagreb dobiva nove lokacije na kojima će se naplaćivati parking - tportal

Naime, zbog nemogućnosti prihvata i očitanja kovanica niske mase (od 1, 2 i 5 centa) u parkirnim automatima, Ministarstvo financija poslalo je 7. studenog 2022. uputu jedinicama lokalne i područne samouprave da se sukladno članku 15. Zakona o uvođenju eura može primjenjivati matematičko pravilo zaokruživanja na dvije decimale, od kojih je druga decimala uvijek nula.

  • Parkiranje po satu u 1. zoni je do 31. prosinca prošle godine iznosilo 12 kuna (1,59 eura), a od 1. siječnja ove godine iznosi 1,60 eura (12,06 kuna).
  • Parkiranje po satu u 2. zoni je do 31. prosinca prošle godine iznosilo 5 kuna (0,66 eura), a od 1. siječnja ove godine iznosi 0,70 eura (5,27 kuna).
  • Parkiranje po satu u 3. zoni je do 31. prosinca prošle godine iznosilo 2 kune (0,26 eura), a od 1. siječnja ove godine iznosi 0,30 eura (2,26 kuna).
  • Parkiranje po danu u 4. zoni je do 31. prosinca prošle godine iznosilo 10 kuna (1,32 eura), a od 1. siječnja ove godine iznosi 1,30 eura (9,79 kuna).
  • Komercijalna tjedna parkirališna karta u 1. zoni je do 31. prosinca prošle godine iznosila 180 kuna (23,89 eura), a od 1. siječnja ove godine iznosi 23,90 eura (180,07 kuna).
  • Komercijalna tjedna parkirališna karta u 2. zoni je do 31. prosinca prošle godine iznosila 90 kuna (11,94 eura), a od 1. siječnja ove godine iznosi 11,90 eura (89,66 kuna).
  • Komercijalna tjedna parkirališna karta u 3. zoni je do 31. prosinca prošle godine iznosila 32 kune (4,24 eura), a od 1. siječnja ove godine iznosi 4,20 eura (31,64 kuna).
  • Komercijalna mjesečna parkirališna karta u 4. zoni je do 31. prosinca prošle godine iznosila 200 kuna (26,54 eura), a od 1. siječnja ove godine iznosi 26,50 eura (199,66 kuna). Tportal

Slične vijesti

27.12.2024. (19:00)

Nema više švercanja

Automatizirano izdavanje kazni za parkiranje u Zagrebu, više ih nećete nužno naći na vjetrobranu

Takozvani “scan-a-car” uz pomoć postavljenih kamera kontrolira naplatu parkiranja na javnim parkiralištima, prepoznaje automobile bez važeće parkirališne karte te im automatski izdaje dnevnu parkirališnu kartu (DPK) – kolokvijalno rečeno kaznu za parkiranje bez plaćanja. Važna novost za građane jest činjenica da će im dnevne karte biti dostavljene na prijavljenu kućnu adresu vlasnika vozila, odnosno sjedišta pravnih osoba ili na e-mail adresu, umjesto da im se, kao ranije, zataknu za vjetrobransko staklo. To vrijedi isključivo za kazne ispisane automatiziranim sustavom, dok će DPK koje izdaju kontrolori Zagrebparkinga i dalje biti ostavljane na vjetrobranskom staklu parkiranog automobila. Autonet

26.10.2024. (14:00)

Da se ne gubite ti i auto, a i da te ne udare po džepu

Od danas nova pravila za parkiranje u Zagrebu

  • Blokovsko parkiranje: Povlaštene parkirališne karte (PPK) vrijede samo za specifične blokove unutar zona.
  • Podjela na blokove: Zagreb ima 23 parkirališna bloka za korisnike PPK.
  • Park & Ride zona: Nova zona kod Borongaja povezana je s KBC-om Rebro, uz kartu koja uključuje prijevoz ZET-om.
  • Provjera blokova: Građani mogu provjeriti blokove putem karte na webu Zagrebparkinga.
  • Komercijalne karte: I dalje se kupuju po zonama, bez blokovske podjele.

Poslovni

17.10.2024. (01:00)

Bit će mjesta za sve

Mijenja se parking u Zagrebu, uvode se novi blokovi

Zagreb ima neodrživu situaciju već godinama, u kojoj je za prvu parkirališnu zonu izdano 13.776 povlaštenih parkirališnih karata (PPK) a da u toj prvoj zoni u prostoru ima samo 8035 raspoloživih parkirnih mjesta. Drugim riječima, preko 5000 je više izdanih PPK nego stvarnih mjesta na ulicama Donjeg i Gornjeg Grada. Na temelju prijedloga građana blokovi 2, 3 i 4 su spojeni, a napravljen je i niz manjih korekcija granica blokova. Vrijeme naplate parkiranja u 1. zoni od sredine studenog bit će izmijenjeno na način da će radnim danom i subotom naplata trajati do ponoći, a nedjeljom do 15 sati. Trenutno se gradi i nova javna garaža u sklopu Centra Paromlin od 350 mjesta i projektira garaža u Klaićevoj ulici od 800 mjesta. Večernji

19.05.2024. (12:00)

Pauci kruže i ne gledaju razliku

Parkiranje ispred vlastitog kolnog ulaza može biti kažnjivo

Ponekad zakon i sudove ne zanima tko je parkirao već tko je vlasnik, a također ih ne zanima tko je vlasnik koje nekretnine ispred koje je nepropisno parkirano, već samo tko je vozač koji je parkirao. Vrlo se pomno i detaljno navodi u Zakonu o sigurnosti prometa na cestama gdje to vozač ne smije zaustaviti ili parkirati vozilo i propisuje se dakako, novčana kazna za vozača (ne vlasnika vozila). U probleme s parkiranjem ubrajaju se i oni kojima se drugim vozačima blokira mogućnost da iziđu sa svog parkirnog mjesta, iz garaže, dvorišta… I tu dolazimo do zabrane zaustavljanja i parkiranja ispred kolnog ulaza u zgradu, sklonište, dvorište ili garažu. Može li se kazniti vozač koji se ogriješio o zabranu parkiranja ispred kolnog ulaza u vlastito dvorište, odnosno vlastitu garažu? Ne da se može, nego se to i čini, opisuju slučaj na Reviji HAK.

16.04.2024. (11:20)

U Švedskoj nagrađuju građane koji prijave nepropisno parkirane aute

02.08.2023. (15:00)

Samo ne ostavljati u leru

Dobro je znati: U kojoj brzini ostaviti vozilo na uzbrdici/nizbrdici

Ostavljanje automobila u brzini može biti osigurač od kvara ručne kočnice, ali nipošto zamjena za nju. U slučaju da vam otkaže parkirna kočnica, motor bi trebao spriječiti kretanje vozila. Ako ste na nizbrdici, najbolje je izabrati stupanj prijenosa u suprotnom smjeru – dakle, ‘rikverc’ ili stupanj za vožnju unatrag. Ako ste parkirani na uzbrdici, prvi stupanj prijenosa. Dakle, za vožnju naprijed. S izborom prijenosa koji je suprotan od smjera nizbrdice/uzbrdice ideja je da poništite utjecaj gravitacijske sile. Revija HAK