Digitalna pismenost, emocionalna inteligencija, komunikacija, rješavanje problema, planiranje...
Da bi bili konkurentni na tržištu rada, zaposlenici danas trebaju imati sve više vještina
Na modernom radnom mjestu, veća su očekivanja od zaposlenika da spretno prihvate bilo koju tehnologiju koja dolazi s njihovim poslom kao i da se prilagode alatima i pristupima koji se stalno mijenjaju. Iako je tehnička sposobnost važna, i vještine poput komunikacije i kritičkog razmišljanja postale su izuzetno bitne za poslovanje. Takozvane soft ili ‘meke’ vještine označavaju vještine upravo suprotne spomenutim tehničkim, digitalnim ili ‘tvrdim’. Dakle tu spadaju analitičke sposobnosti, kritičko razmišljanje, učinkovita komunikacija s kolegama, klijentima i menadžmentom, spretnost i emocionalna inteligencija. Budući da mnogi tehnički dijelovi posla postaju automatizirani, tvrtke sve više traže radnike koji mogu rješavati probleme, upravljati većim odgovornostima i dobro surađivati s drugima – odnosno traže sve ono što tehnologija ne može. Zbog normalizacije rada na daljinu suradnja i načini inovacija su se promijenili pa mnoge ‘meke’ vještine poput učinkovitosti, određivanja prioriteta, organizacije i upravljanja vremenom postaju sve relevantnije. Lider