Za Croatiju osiguranje moglo bi se dobiti 900 milijuna kuna, za ACI 480 - Monitor.hr
13.05.2016. (05:20)

Prodati da bi se jeftinije posuđivalo...

Za Croatiju osiguranje moglo bi se dobiti 900 milijuna kuna, za ACI 480

Državni udio u Podravki trenutno vrijedi oko 630 milijuna kuna, ima i zainteresiranih za kupnju, ali velika su protivljenja prodaji, iako je riječ o manjinskom udjelu. Kad bi prodala svih svojih 31.2% udjela u Croatia osiguranju država bi zaradila 900 milijuna kuna (premijer očekuje 30 milijuna eura pa bi vjerojatno prodao samo dio), dok državni udjel u ACI-ju vrijedi oko 480 milijuna kuna. Cijeli državni udio u Končaru vrijedi 900 milijuna kuna, no plan je prodati 25% udjela za 46 milijuna eura. Croatia Airlines u zadnje tri godine posluje pozitivno, ali s malom dobiti, vrijednost Luke Rijeka je 200 milijuna kuna, Petrokemije 120 milijuna, no u ove bi se kompanije moralo puno ulagati, piše T-Portal o tvrtkama koje su se našle na širem popisu za prodaju.


Slične vijesti

15.05.2020. (10:30)

Snakes on a plane

Sanja Modrić: Zašto se Croatia Airlines ponaša kao da nema korone?

Vladin Stožer trebao bi, čini se, posebno pripaziti na državnu kompaniju Croatia Airlines, piše Sanja Modrić. Prema svjedočenjima građana koji su nedavno letjeli avionima našeg zračnog prijevoznika, CA se ponaša kao da pandemije nema. Na letovima nije osiguran nikakav razmak, a nakon slijetanja na zagrebački aerodrom nema nikakve epidemiološke kontrole, putnici se razilaze ne znajući jesu li zaraženi ili ne.

04.10.2019. (00:30)

Vrhunske cijene

Fižulić o propadanju Croatije Airlines: Zašto Bugari let do Njemačke plaćaju 367, a mi 1.938 kuna

U novom nastavku svog feljtona o Croatiji Airlines, Goranko Fižulić osvrnuo se na Zračnu luku Zagreb i simulirao putovanje iz Nürnberga u niz glavnih europskih gradova i natrag. Ovo su cijene: do Sofije i natrag 367 kuna, do Niša i natrag 401 kunu, do Napulja i natrag 452 kune, Skoplje 519 kuna, Kijev 571 kunu, Budimpešta 697 kuna, Priština 1.821 kuna i rekorder Zagreb do kojeg iz Nürnberga i nazad treba platiti 1.938 kuna.

02.10.2019. (23:30)

Kod Franje sve je manje

Fižulić: Zašto će aerodromi Skoplje i Priština za 5 godina imati više putnika od Zagreba

Zagreb više nije ni najveći hrvatski aerodrom jer će to ove godine biti Split, a u narednih pet godina po prometu putnika premašit će ga Skoplje, a vjerojatno i Priština, bez obzira na žestoku međusobnu konkurenciju, piše Goranko Fižulić. Zašto je to tako? Zagreb nije otvorio vrata niskobudžetnim avioprijevoznicima pa se s Franje Tuđmana leti puno skuplje nego s drugih aerodroma. Inače, dan nakon što je bankrotirala slovenska državna avio-kompanija Adria Airways, slovenski premijer Marjan Šarec kazao je da bi eventualno osnivanje nove kompanije bilo vrlo riskantno.

28.09.2019. (01:30)

Kroacija Šundlajns

Fižulić: Croatia Airlines ima pet starih aviona i posve je nevažna – zašto Vlada daje 250 milijuna kuna da to spasi?

Kakvog smisla imaju Croatia Airlines i poluprazni velebni zagrebački aerodrom, jedan i drugi dotirani proračunskim novcem, ako putnici iz Londona za Zagreb lete, kako bi uštedjeli, za Ljubljanu i Budimpeštu? – pita se Goranko Fižulić za Telegram i analizira (ne)kvalitetu državne avio-kompanije.

24.09.2019. (15:30)

Kampanja kupovanja birača

Šonje: Dobro jutro, Hrvatska – kako novac curi između prstiju

Ekonomski lab analizira tri političke odluke za koje kažu da su podsjetile na veliku temu o razlici državnog vlasništva i javnog interesa koja leži u samome srcu naših gospodarskih neuspjeha. Riječ je o:

  • Dodjeli 250 milijuna kuna „avansa“ Croatia Airlinesu.
  • Dodjeli jamstva u iznosu od 26 milijuna eura riječkom 3. Maju.
  • Odustajanje od takozvane mirovinske reforme
19.09.2019. (18:30)

Mariću, Plenković ovdje, imaš šta para?

Država dala 250 milijuna kuna za spas Croatije Airlines i 190 milijuna za spas Uljanika

Vlada je danas odlučila pomoći Croatiju Airlines s 250 milijuna kuna, što će uplatiti ove i iduće godine, a nakon ove stabilizacije poslovanja ići će dokapitalizacija (T-Portal). Na istoj današnjoj sjednici Vlada je odobrila izdavanje jamstva Uljaniku kako bi ovo brodogradilište moglo dići kredit od 26 milijuna eura za dovršetak novogradnje 733 (Novi list).

08.11.2018. (23:30)

Turbulencije na računu

Index: Croatiji Airlines prijeti stečaj

Za nastavak ovakvog poslovanja Croatiji Airlines za daljnjih šest mjeseci nedostaje 150 milijuna kuna, procjena je konzalting firme BDO, piše Index koji se poziva na visokopozicionirani izvor u tvrtki. “Ovo je definitivno put u stečaj, osim ako se ne dogodi neko čudo”, kaže taj izvor. Neto gubitak CA u prvih devet mjeseci bio je 34 milijuna kuna.

04.05.2018. (20:30)

Croatiji Airlinesu odobren kredit do 8,5 milijuna eura