YouTube počeo servirati "dugometražne" oglase koji se ne mogu preskočiti, a traju i do sat vremena - Monitor.hr
Petak (20:00)

Počet će bojkotirati i njih

YouTube počeo servirati “dugometražne” oglase koji se ne mogu preskočiti, a traju i do sat vremena

Određeni gledatelji s uključenim adblockerima primijetili su vrlo duge neizbježne reklame. Je li riječ o slučajnom spletu okolnosti ili je to najnoviji alat za borbu protiv blokiranja oglasa, nije sasvim sigurno. Umjesto da im reklame budu blokirane i automatski preskočene, one se prikazuju, a ono što je blokirano jest – tipka za njihovo preskakanje. Lako je moguće da je YouTube ponovno uveo nove politike oko prikaza oglasa i unaprijedio alate za onemogućavanje adblockera, pa su neki od postojećih dodataka u preglednicima promašili metu i umjesto reklama blokirali tipku “Skip”. Dugotrajni oglasi na YouTubeu nisu novost, ali je sasvim očekivano da će ih svaki razuman (i budan) gledatelj nakon određenog vremena preskočiti. Bug


Slične vijesti

02.06.2019. (12:00)

Chrome i adblockeri – samo za poslovne korisnike