Kad javni servis postane privatni kanal na otoku sreće i stabilnosti
Vučićland: Medijska propaganda u Srbiji uoči izbora
Osim onoga što je predsjednik učinio, vidio, rekao, s kim je razgovarao teško da postoji neka druga tema koja zaslužuje vrijeme u informativnim emisijama. Tabloidi, udarna Vučićeva snaga, na naslovnicama redovito potenciraju snažni kontrast – u svijetu je kaos, Srbija je stabilna. To je glavni motiv kampanje – dolazi ekonomski smak svijeta, a mi ćemo ostati oaza, netaknuti otok, kaže za DW Vladimir Milutinović, filozof i autor knjige o tehnikama Vučićeve propagande (Sipanje istine – Propagandne tehnike nakon 2012). Tehnike propagande su iste kao prije, ali je njihova frekvencija golema. Glavna propagandna tehnika je zastrašivanje – tabloidi pojačavaju stvar do maksimuma: prijeti rat, glad, ekonomski smak svijeta… A naša stvarnost, koja je doslovno ista kao jučer (osim nekih poskupljenja koja nisu drastična), znači, jedno obično vrijeme, u Srbiji postaje “dragulj stabilnosti” u moru nestabilnosti, kaže Milutinović. Deutsche Welle