Testing
Vožnja zagrebačkom žičarom
Zbog uporabne dozvole koja još nije ishodovana, građani se i dalje ne mogu koristiti žičarom. Večernji…
Zbog uporabne dozvole koja još nije ishodovana, građani se i dalje ne mogu koristiti žičarom. Večernji…
Za građane koji imaju pretplatnu kartu ZET-a s mjesečnim ili godišnjim kuponom, cijene karata ostaju iste kao i tijekom promotivnog razdoblja. Svi ostali morat će platiti više, neki i mnogo više. Žičara Sljeme
Zagrebački gradonačelnik objavio je da će cijene vožnje sljemenskom žičarom biti podijeljene u tri kategorije:
Žičara se službeno otvara sutra u podne.
Ministarstvo pravosuđa i uprave poništilo je rješenje kojim je Grad Zagreb oduzeo zemljišta u Gračanima vlasnicima, kako bi na njemu dovršio parking za sljemensku žičaru. Postupak će se ponovo provesti, a oštećeni imaju pravo na tužbu. Iznos koji bi mogli tražiti više nije 1,2 milijuna kuna koliko im je bilo ponuđeno za izvlaštenje, već oko osam milijuna kuna na koliko je, prema podacima iz video uratka Operacija žičara, narasla vrijednost radova izvedenih u Gračanima. N1…
Još na zemljištu su se fino obogatili Bandićevi prijatelji koji će, eto slučajno, dati njegovoj kćeri da besplatno živi u njihovu stanu za koji su kupili i najskuplji namještaj. A onda je fino zaradila i djevojka Bandićeva pouzdanika na projektiranju. Pa su onda na red došli radovi u kojima je zaradio izvođač GIP Pionir probivši maksimalno cijenu za 90 milijuna. Sigurno je baš sasvim slučajno s njima povezana tvrtka izgradila stan u istim tim Gračanima za koji je Uskok utvrdio da ga je koristio gradonačelnik kao stvarni, tajni vlasnik. A pričamo samo o jedom blještavom projektu kao savršenom simbolu Bandićeve vladavine. Piše Ivan Pandžić za 24 sata
V. d. gradonačelničkoga mjesta u Zagrebu Jelena Pavičić Vukičević u emisiji Novi dan N1 televizije pokazala je kako slijedi stope svoga prethodnika Milana Bandića te najavila skoro otvaranje žičare, a zatim dodala i kako neće biti otpuštanja zaposlenih u Gradskoj upravi te iznijela plan rješavanja problema viška zaposlenih tako da se na jednoga koji odlazi u mirovinu zaposli samo jedan čovjek nazvavši to “laganim zanavljanjem kadrova”. Također je negirala tvrdnje da je Grad Zagreb pred bankrotom. Telegram
Sljemenska žičara proradit će u travnju – možda – no iako stoji, ona zapošljava – 32 radnika su zaposlena kako bi njome upravljali. Dio njih zaposlen je i dulje od godinu dana, a dio tek od ove godine. Austrijski Doppelmayr obučava ove ljude kako bi bili spremni za početak rada žičare. Posljednja greška i novi trošak oko žičare su ojačanja čeličnih konstrukcije gornje i donje postaje žičare (dodatni trošak 1,5 milijuna kuna). Dosad poznati troškovi žičare su 712 milijuna kuna, piše Ivan Pandžić za 24 sata.
Jutarnji piše (a Novi list prenosi) o tvrtkama koje stoje iza gradnje sljemenske žičare, a koje imaju vrlo sumnjivu promjenu vlasničke i upravljačke strukture. Tvrtke Radovana Predovića rušile su i gradile sljemensku žičaru, a jednu od njih, zagrebačku tvrtku Munis 2019. je, skupa s dugom od 47 milijuna kuna, preuzeo Aleksandar Stefanović iz Beograda. Drugu tvrtku iz Predovićeve grupacije, zagrebačku Gradko preuzeo je prošle godine izvjesni Vladan Mijušković iz Crne Gore, koji je osuđen za otmicu i iznudu 100.000 eura.
Joše se čeka uporabna dozvola za žičaru, a prije toga mora proći tehnički pregled, no i kad se to obavi, potrebno je nastaviti s radovima i ojačati čeličnu konstrukciju krova gornje postaje na samom Sljemenu te tako projekt postaje još skuplji, a prva vožnja obećana 3. siječnja vrlo neostvariva. Uloženih 710 milijuna kuna bez PDV-a očito nije bilo dovoljno da se posao obavi kako treba pa će najskuplja žičara na svijetu probiti još neke rekorde. Jutarnji list
Nezavisni zagrebački zastupnik Renato Petek danas je pokazao sifon koji je Zagreb platio 44.000 kuna po komadu i kakvih je njih više ugrađeno na sljemenskoj žičari, iako, kako kaže Petek, inače koštaju 100 kuna. “Vrijedni eksponat” stavio je na crveni jastučić i pokazao novinarima. Telegram
Nitko još nije odgovarao ni za sve ono što je Bandić napravio u proteklih dvadeset godina. Najmanje on sam. Hoće li odgovarati zbog Žičare? Ili će građani nasjesti i na najnoviji Bandićev trik, progutati ovaj spektakularni populistički projekt kao i mnoge prije njega, ne obazirući se na cijenu, troškove, afere… U gradu koji je bankrotirao i kojeg čeka obnova od potresa, piše Tomislav Klauški.