Prozirno
Posao vrijedan 4,2 milijuna kuna HNB dao tvrtki koju je prije dvije godine odbio zbog – lažiranja
HNB je putem javnog natječaja dodijelio posao anketiranja turista vrijedan 4,2 milijuna kuna s PDV-om agenciji za istraživanje tržišta za koju postoji opravdana sumnja da je lažirala reference na temelju kojih je i pobijedila na natječaju. Na HNB-ov natječaj stigle su dvije ponude. Javila se naša najveća agencija Ipsos, koja radi ovaj posao za HNB godinama te tvrtka 4 Market Research, u javnosti dosad nepoznata agencija s jednim zaposlenim, vlasnika Luke Tadića. Kao reference za natječaj dostavila je istraživanja za jednu tvrtku i jedan obrt. Oba ta poslovna subjekta, iako su prijavljeni na drugim adresama, urede imaju na istom katu, iza istih vrata kao i sporna agencija. Posao težak 4,2 milijuna kuna dobila je agencija 4 Market Research. HNB ju je izabrao iako su ih prije dvije godine odbili jer su lažirali istraživanje za JYSK. Novi list