U Županji otvoren Travel Free dućan - 50% jeftiniji + povrat poreza - Monitor.hr
23.04.2019. (21:30)

Bosanska popustovima

U Županji otvoren Travel Free dućan – 50% jeftiniji + povrat poreza

Konceptom podsjeća na duty free dućane u zračnim lukama – “hvata” kupce u tranzitu prema BiH gdje se može dobiti i povrat poreza ako se potroši više od 94 eura. 24 sata izdvaja još jednu novootvorenu trgovinu niskih cijena – prvi outlet kozmetike u Hrvatskoj, u Sesvetama (u prostoru bivšeg Europatradea), gdje se šminka nudi već po pet kuna, čarape raznih modela i veličina od 10 kuna, a ima i jeftinijih hladnjaka.


Slične vijesti

14.11. (13:00)

Kad cijena nije jedini problem: tko se znoji, trgovci ili potrošači?

Što kada je akcija prošla, cijena pogrešno istaknuta, a sniženje neuračunato

Od neinformiranih do onih kojima se ne da „natezati“ ili istjerivati pravdu, koristi imaju samo trgovci. Jesu li greške namjerne ili slučajne, smišljene podvale kako neki vole reći ili obični propusti, možemo se zapitati, no rijetko te greške ipak idu na ruku potrošačima. Hrvatska udruga potrošača kaže sljedeće: Trgovac mora jasno objaviti svoje uvjete prodaje. Događa se da se sami toga ne drže pa nastaju problemi, no postoji određeni zakonski postupak putem kojeg se takvi problemi i nesporazumi rješavaju. Potrošač može pisanim prigovorom zatražiti Hrvatske udruge za zaštitu potrošača, a trgovac ima rok od 15 dana da odgovori na njega. Ako to ne učini, tad u akciju može krenuti Državni inspektorat. Savjeti 

12.11. (14:00)

Šopingholičari, ajmo, stigao je čas

Bliži se ‘Black friday’, termin koji je prvo koristila američka policija, a kasnije postao oznaka za popuste u trgovinama

Značenje Crnog petka počeo se oblikovati 1950-ih godina i koristila ga je policija u Philadelphiji. Kako Crni petak pada na dan nakon američkog Dana zahvalnosti, policija je tim terminom opisivala kaos koji je nastajao u gradu. Za njih je taj dan bio sve samo ne dan za slavljenje zbog velikog broja turista i kupaca koji dolaze u grad. Osamdesetih se termin počeo koristiti u marketinške svrhe, a u Europu je stigao 2010-ih. Ovaj dan svake godine pada na četvrti petak u studenom, a ove pada na 29. studenog. U Hrvatskoj će brojni dućani imati popuste, koje neki imaju i cijeli tjedan, a neki i cijeli mjesec. Net

09.11. (12:00)

Ne znaš tko je škrt, a tko šparan

Kako se Hrvati spremaju za Crni petak: većina želi uštedjeti na luksuznim artiklima

Čak i ako 12 posto Hrvata vjeruje da više nema podjednako dobrih ponuda kao u prošlosti, 7 od 10 ispitanika misle da je Crni petak dobra prilika za atraktivne kupnje. Samo 3 posto hrvatskih ispitanika je reklo da namjerno bojkotiraju Crni petak, a 9 posto ispitanika smatra da danas tijekom Crnog petka ima previše lažnih web-stranica i prodavača povezanih s prijevarama, stoga ne planiraju sudjelovati u njemu. No, gotovo 48 posto onih koji čekaju Crni petak ciljano čekaju sniženje onih proizvoda koji su im inače preskupi. rećina ispitanih Hrvata rekla je da po nižim cijenama kupuju artikle koje i inače kupuju, dok 26 posto ovu priliku koristi za kupnju božićnih darova. 7 posto Hrvata Crni petak koriste kako bi kupili zalihe kućanskih potrepština (deterdženta, higijenskih potrepština, itd.). Ima i onih koji koriste priliku da se počaste, odnosno u svrhu ‘shopping terapije’. Lider

05.04. (14:00)

Osim na Crni petak

Popusti: Heroin današnjeg marketinga (i zašto ih ne biste trebali toliko koristiti)

Prema Nielsenovoj analizi, 84% cjenovnih promocija je neprofitabilno, čak i kratkoročno. Popusti privlače nove kupce i potiču postojeće da se vrate ili kupuju više. Također, povećavaju ukupnu prodaju i time i profit. Istraživanja pokazuju da čak 84% cjenovnih promocija zapravo gubi novac. U cjenovnim promocijama zapravo najviše sudjeluju postojeći kupci, odnosno oni koji bi i onako kupili proizvod u određenom trenutku i bez cjenovne promocije. A što je s budućim kupcima? Istraživanja su pokazala kako cjenovne promocije dosežu samo 5% potencijalnih kupaca te nikako ne doprinose privlačenju novih. Dugoročno rješenje za trgovce je plan oglašavanja i postepeno građenje svog brenda. Netokracija

28.04.2023. (00:00)

Može li se danas poslovati na Internetu bez akcija i popusta?

Dijeljenje korisnicima vaučera i kodova za popust postalo je toliko popularno na Internetu da samo rijetki brendovi mogu ostvarivati uspješne poslovne rezultate online, bez ikakvog umanjenja cijene svojih artikala.

Danas u Hrvatskoj Internet ima važnu ulogu u trgovini. Putem mobitela i računala pretražujemo proizvode i robne marke te pokušavamo naći što više vrijednih informacija, prije nego što pristanemo realizirati kupovinu.

Također se sve više proizvoda prodaje online, što zbog niskih troškova poslovanja, što zbog komocije koju web trgovine donose kupcima, s obzirom na to da više ne morate ići u fizičku poslovnicu da biste se dokopali željenog artikla, već će vam biti dostavljen na kućni prag.

A jedna od novosti koju je donio Internet je pošast popusta. Gotovo da nećete naći web trgovinu koja nema barem nekoliko prekriženih cijena na svojim prodajnim stranicama, ispod kojih se nalaze one niže, što signalizira da je proizvod na popustu.

Popusti su samo jedan oblik nagrađivanja kupaca, jer tu je i program vjernosti, kroz koji dobivate različite pogodnosti ako nastavljate redovito kupovati na istom mjestu. Dobiti možete i personalizirane ponude, na temelju vašeg prethodnog ponašanja unutar e-trgovine, a naići ćete čak i na besplatna novčana sredstva na koja imate pravo, što je specifično za priređivače igara na sreću, o čemu piše portal Rizik.hr.

Pa vam se tako smiješi izdašni bonus već nakon registracije, a zatim imate pravo na gratis sredstva i kao aktivan korisnik neke sportske kladionice ili internetske kockarnice. No, Germania casino i ostale domaće stranice za kockanje nisu jedini koji nude besplatna sredstva za potrošnju, jer naići ćete na nešto slično i u aplikacijama za rezerviranje hotelskog smještaja pa i u različitim web trgovina.

Popusti i pogodnosti danas su na Internetu toliko prisutni da se čini kao da se poslovanje uopće ne može voditi bez njih, zbog čega vidimo da su sličnu strategiju počele koristiti i fizičke trgovine u šoping centrima.

Bez popusta može samo luksuzna roba

Poslovati na Internetu znači ne gubiti novac na najam prostora i zapošljavanje osobe koja će stajati za pultom, zbog čega nije iznenađenje da web trgovine imaju mjesta za snižavanje cijena i svejedno mogu do zadovoljavajućeg profita.

A prisutnost različitih popusta, akcija i rasprodaja je danas takva da morate biti zaista snažan brend kako biste prodavali proizvode bez ikakvih pogodnosti kupcima.

Obično se radi o luksuznoj robi koja cilja na kupce visoke platežne moći, za koje popust u životu ne znači baš ništa. Dapače, što je nešto skuplje, imati to u svojem vlasništvu podiže društveni status i poboljšava ugled takvih kupaca.

Skupocjeni satovi, sportski automobili, vrijedni nakit pa i neka ekskluzivna obuća i odjeća mogu se bez problema prodavati bez popusta na Internetu i izvan njega, dok ostali moraju dobro razmisliti kako privući kupce, bez da im ponude nešto što ne nudi konkurencija.

Zato danas svi oni koji posluju na Internetu imaju posebnu strategiju kako postaviti svoje inicijalne cijene, jer uvijek mora postojati prostor za popust, uz koji će svejedno biti moguće ostvariti profit.

Nekad se s tom filozofijom ide predaleko pa se cijene križaju i ispod njih pišu dvostruko ili trostruko manje cifre, što je potpuna laž od popusta, jer je inicijalna vrijednost proizvoda bila prenapuhana.

To je zamka u koju se vlasnici web trgovina ne bi smjeli upecati, jer kupci provjeravaju i konkurenciju te će im brzo postati jasno koji je popust stvaran, a koji lažan. Zato je važno pronaći pravu ravnotežu između inicijalne cijene i popusta, kako bi kupac zaista profitirao, a da to opet ne ide u potpunosti na štetu prodavača.

U svakom slučaju, popusti i akcije ostat će još godinama glavni adut privlačenja kupaca na Internetu, a što konkurencija bude žešća na hrvatskom tržištu, to će i cijene za kupce biti povoljnije. Zbog toga itekako možemo biti zadovoljni što traje među online trgovina natjecanje tko će ponuditi više pogodnosti svojim korisnicima.

26.12.2019. (21:30)

Pošto-posto

Počinju zimska sniženja – od 20 do 70 posto

Od petka, 27. prosinca, počinju zimska sezonska sniženja, a kroz 60 dana njihova trajanja očekuju se tri kruga padanja cijena. Do polovice siječnja popusti će iznositi između 20 i 30 posto, nakon toga se očekuju popusti i do 50 posto, a pred sam kraj veljače i prema 70 posto. Večernji

21.11.2018. (00:30)

Dan pakiranja

Na “crni petak” popusti u hrvatskim trgovinama do 80%

Posteljina.hr od 19. do 25. studenog nudi popust od 60 posto u webshopu i fizičkim trgovinama
IKEA svakog vikenda u studenom nudi popust po boji – ovaj vikend popust je na bijele proizvode 20%
U Arena Centru Zagreb trgovine nude popust od 20 do 50 posto
Svijet medija za vikend snižava cijene televizora, fotoaparata, kućanskih aparata, sportskih satova, mobitela, igračaka i igraćih konzola do 50 posto
HG Spot priprema “Crni vikend”, s popustima od 80 posto
eKupi najavljuje do 70 posto popusta od 23. do 25. studenog
Nedavno otvorena trgovina namještajem Mömax imat će popuste od 30 do 70 posto tijekom ovog vikenda
Novac.hr

12.01.2018. (22:26)

100 posto glupo

Na rasprodaji od 70% u trgovini može biti – samo jedan artikl

Slobodna piše o aktualnim “rasprodajama” u trgovinama koje su u navodnicima zato što trgovac po novim propisima može dati popust za broj artikala koji želi. Dakle, ako je najveći popust od 70% može se dogoditi da je toliko jeftiniji jedan jedini artikl u trgovini. U prethodnom zakonu bilo je pravilo da na najvećem oglašenom popustu mora biti minimalno petina artikala u trgovini.