S ukupno 56.697 prodanih putničkih automobila, ostvaren je porast od zavidnih 28,6 posto u odnosu na prethodnu godinu. Škoda se ističe kao lider. Na drugom mjestu je Volkswagen dok se Renault smjestio na treće mjesto. Renault Clio je odnio titulu najprodavanijeg modela, dok je Škoda Octavia zauzela drugo mjesto. Hrvati su lani najviše posezali za vozilima na benzin, čak 50,5 posto od ukupne prodaje, dok su hibridi i dalje privlačni s 24,7 posto. (Poslovni) A na pozornici globalne autoindustrije, 2024. godina donosi kraj za neke automobile. Među njima se ističe Ford Fiesta, europski favorit među kupcima s plićim džepom. Dok se spekulira o mogućem povratku u obliku električnog modela, njezino nestajanje ostavlja prazninu u svijetu gradskih automobila. Audi R8 također odlazi s tržišta, ali najavljuje se električni nasljednik. Poznati Audi TT također će biti prošlost, dok će Ferrari Portofino M ustupiti mjesto novom Rome Spideru. Chrysler 300, nakon 18 godina, također se povlači iz proizvodnje, dok Kia, prema neslužbenim informacijama, zaustavlja proizvodnju limuzine Stinger. (RevijaHAK)