U Hrvatskoj je najteže i najskuplje na svijetu položiti vozački ispit - Monitor.hr
30.09.2021. (16:30)

Koliko ste puta pali?

U Hrvatskoj je najteže i najskuplje na svijetu položiti vozački ispit

Američka tvrtka Zutobi izračunala je kako je upravo Hrvatska na neslavnom prvom mjestu ljestvice zemalja u kojima je najteže doći do vozačke dozvole, također i najskuplje. Najlakše je položiti vozački u Meksiku. Autonet


Slične vijesti

23.10. (20:00)

Nije problem položiti, problem je preživjeti

Nikad lakše do vozačke: Sve što u Indiji trebate napraviti je voziti ravno i skrenuti

Osim kratkog testa vožnje, polaznici moraju imati barem devet točnih odgovora u pismenom ispitu koji se sastoji od 20 pitanja. Cijena vozačkog ispita iznosi samo 1.20 eura. Tijekom vozačkog ispita u Indiji polaznici moraju samo voziti ravno, skrenuti lijevo i zaustaviti se nakon 45 metara kako bi prošli. S druge strane, u 2011. zabilježena su gotovo 74 milijuna vozila na cestama, a godišnje u prometu pogine 196 000 ljudi, što je među najviše poginulih na cestama u svijetu. Index

15.03.2023. (08:00)

Ne da joj se "tražiti trećeg dida" koji bi ju vozio

Ne bu mene niko vozal: Baka Ferida položila vozački nakon 10 padova

image

Baka Ferida Čović Elezović (71) iz Svinice Krstinjske dvaput se udavala, a oba je muža pokopala. Umjesto da traži trećeg dida koji bi ju vozio, odlučila je položiti vozački ispit. Ionako joj, kaže, u garaži stoji automobil pokojnoga supruga. Krenulo je dobro, prvu pomoć prošla je isprve, onda je dvaput pala testove, a prava muka uslijedila je na satovima vožnje. “Jednom mi se ugasi auto, drugi put odem u krivu traku, treći put najašim na rubni kamen, uvijek nešto, a evo tek sada je sve prošlo super”, kaže novopečenena vozačica Ferida koja nije odustajala ni nakon 10 padova na vožnji i 14 mjeseci truda. Sad će, kaže nam sva sretna, moći sama do Velike Kladuše, Vojnića, a možda i do Karlovca. Jutarnji

06.01.2017. (11:40)

Oprez, vozač na tržištu

Vlada deregulira rad autoškola

Neke od mjera u Akcijskom planu kojim se poduzetnike kani rasteretiti različitih parafiskalnih nameta uz poštovanje EU Direktive o uslugama i EU pravila tržišnog natjecanja odnose se na ukidanje ograničenja broja novoosnovanih autoškola ovisno o procjeni države, odnosno autoškole će se osnivati prema tržišnim uvjetima. Ukida se i fiksna tarifa nastavnog sata u autoškoli. Dosad je u Hrvatskoj isključivo HAK organizirao i provodio vozačke ispite, dok su autoškole same određivale cijenu višu od minimalno propisane. Prometni stručnjak Željko Marušić komentira da će promjene “loše pretvoriti u kaotično”. T-Portal