U EU udvostručen broj online kupaca u posljednjih 10 godina, u Hrvatskoj porastao sa 7 na 35 posto
Prema podacima Eurostata 60% ljudi u EU u dobi od 16 do 74 godine kupovalo je putem interneta 2018., u usporedbi s 32% u 2008. godini.
Prema podacima Eurostata 60% ljudi u EU u dobi od 16 do 74 godine kupovalo je putem interneta 2018., u usporedbi s 32% u 2008. godini.
U posljednje vrijeme otkriveno je više od 6000 lažnih internetskih trgovina kojima je cilj krađa osobnih podataka. CARNet putem svoga odjela Nacionalni CERT, čiji je osnovni zadatak očuvanje kibernetičke sigurnosti u Hrvatskoj, ima besplatan servis iffy.cert.hr. Ondje se upisivanjem web-adrese ili naziva internetske trgovine u nekoliko sekundi može provjeriti je li ona lažna ili pouzdana. N1
Prije 15 godina hrvatsko ecommerce tržište borilo se s vanjskim neprijateljem u obliku jake globalne konkurencije i s unutarnjim neprijateljem – kupcem koji nema povjerenja u online plaćanje. Oni koji su kupovali i tada online, kupovali su uglavnom preko stranih stranica, a u međuvremenu se dogodio obrat – od rasta domaćih ecommerce tvrtki i financijskih aplikacija koje su pridobile povjerenje domaćih potrošača ili čak utjecale na njihove navike kupovanja. Tu su primjeri poput Crnog jajeta, dobartek.hr, zatim već poznate tvrtke i brendovi koje su svoj posao proširile online poput Croatia Osiguranja, a tu su i aplikacije poput Keks Pay. Nekima je dugo vremena najveća konkurencija bila telefon, a mnogi se sjećaju početaka kada je čak 80 posto uplatnica bilo uplaćivano općom uplatnicom. Netokracija