U Cannesu novi film Terryja Gilliama koji je snimao 20 godina - Monitor.hr
09.05.2018. (15:17)

Zlatni filmovi

U Cannesu novi film Terryja Gilliama koji je snimao 20 godina

Psihološki triler Todos lo saben oskarovca Asghara Farhadija otvorio je filmski festival u Cannesu. Film govori o ženi koja se s obitelji vraća iz Buenos Airesa u rodno selo u Španjolskoj, no nepredviđeni događaj otkrit će dugo čuvanu obiteljsku tajnu (trailer, kritike). Glavne uloge u filmu pripale su Penelope Cruz i Javieru Bardemu. Festival zatvara novi film Terryja Gilliama The Man Who Killed Don Quixote, adaptacija Cervantesovog romana kojeg je redatelj pokušavao snimiti 20 godina – trailer. Glavnu ulogu u komediji ima Adam Driver. T-Portal, BBC


Slične vijesti

16.08.2018. (09:02)

Asghar Farhadi: Svatko ima svoje tajne, kada se razotkriju osjećamo olakšanje, no puno će nas i stajati

Sjajni iranski dvostruki oskarovac Asghar Farhadi ima na Sarajevo Film Festivalu novi film Svi znaju pa je došao tamo i dao intervju: “Za priču je naime potrebna kriza. Ako stavimo pet ljudi u lift i on prođe svoju putanju neometano, izaći ćemo iz lifta ništa ne doznajući o tim ljudima No ako lift zaglavi na samo 20 minuta, ta se situacija mijenja. Tek kada nešto poremeti našu rutinu dobivamo mogućnost da se zaista međusobno upoznamo.”

21.03.2017. (15:56)

Moralne dileme

Oscarom nagrađeni ‘Trgovački putnik’ od četvrtka u kinima

Trgovački putnik, drama iranskog redatelja Asghar Farhadija koja je osvojila Oscara za najbolji film na stranom jeziku, počinje se prikazivati u kinima 23. ožujka. Bračno-glumački par Rana i Emad u filmu muče moralne i emotivne dvojbe: Ako ti netko uništi život, kako ga ne mrziti? Je li osveta opravdana i u kojim uvjetima ili treba pronaći snage i oprostiti? Film ima odlične kritike na Rotten Tomatoes. Redatelj je zbog Trumpove politike prema izbjeglicama bojkotirao dodjelu.

03.03.2016. (15:10)

Snažan glas s Istoka

‘Asghar Farhadi – sve nijanse Žene’

MUF je analizirao dva hvaljena filma iranskog redatelja Asghara Farhadija – Nader i Simin se rastaju te Prošlost. “Mnogi su potonju nazvali i neslužbenim nastavkom ‘Rastave’ zbog očitih problemskih podudarnosti – autor se u oba filma bavi tektonskim pomacima na planu obitelji, žensko-ženskim i žensko-muškim konstelacijama i složenošću ženske pozicije”, piše Muf.