Ljepota zabačene prirode
Turistička kampanja ‘Lika je lik’
Pod sloganom “Lika je lik (lijek)” sve se više razvija turizam i ekološka poljoprivredna proizvodnja u Plitvičkim jezerima, Udbini i Gospiću, što je rezultat njihovog i formalnog udruživanja kako bi pokazali što sve zajedno mogu ponuditi, a glavni adut im je čista priroda. Slogan su, napominje, “pustili” u vrijeme kad je cijeli svijet tražio lijek protiv koronavirusa. U Gospiću imaju oko 1200 ležajeva te 146 iznajmljivača, a to je porast više od 70 posto u odnosu na pet godina ranije. Kaže da su to kuće za odmor s dodatnim sadržajima – s bazenima, wellnessima, saunama… Smještene su i po selima, pa i u osami. Sve su ih spojili s OPG-ovima, koji im dostavljaju domaće ličke proizvode – poznati lički sir škripavac, janjetinu, slaninu, krumpir, šljivovicu, med koji se proizvode i uzgajaju na najčišćima livadama, pašnjacima i oranicama Europe. Green
View this post on Instagram