Jedna od velikih enigmi i tajni koju bi mnogi poduzetnici željeli otkriti je idealan tajming – kada nazvati ili kontaktirati potencijalnog klijenta, a kako bi uspješno zaključili posao.
Fama oko idealnog tajminga ide u kategoriji traženja Svetog grala jer kada se otkrije idealni tajming tada će sve biti drugačije, bit će novaca, moći će se ulagati, posao će biti milina. Nažalost, ni kako još nije otkriven Sveti gral, tako još nije otkriven ni idealan tajming za kontaktiranje potencijalnih klijenata.
Zna li vodoinstalater da je pukla cijev?
Sva mudrost “idealnog tajminga” zasniva se na redovitom kontaktiranju potencijalnih klijenata, strpljenju, sistematičnosti i pružanju vrijednosti. I to sve tako dugo dok oni ne prepoznaju da im trebate.
* Ako ste vodoinstalater, teško ćete znati kada će puknuti cijev ili kada će renovirati kupaonu (kako bi ih nazvali)
* Ako ste web-dizajn tvrtka, teško ćete znati kada će zaželjeti promijeniti postojeći web (kako bi ih nazvali)
* Ako ste knjigovodstvo, teško ćete znati jesu li nezadovoljni s trenutnim knjigovodstvom (kako bi ih nazvali)
Naravno, postoje branše u kojima se može jako dobro predvidjeti kada je idealan tajming (jesen za lijekove protiv alergija, zima za zimske gume, pokloni za novogodišnje praznike…), no velika većina uslužnih djelatnosti nije vezana uz sezonu ili neki događaj.
Zovi, samo zovi
Ako vodite uslužni biznis i tražite idealni tajming tada jedino rješenje kako ga pronaći je metoda pokušaja i pogrešaka + velika doza strpljenja & upornosti.
* Redovito komunicirati što možete pružiti
* Redovito ih pozivati da vam se jave za više informacija
* Redovito naglašavati svoje prednosti
* Biti redovit… sve tako dugo dok vam ne kažu “Nemojte nas više kontaktirati!”
Razmislite malo o ovome:
-> Cijevi pucaju nenajavljeno
-> Lomovi zuba se događaju nenajavljeno
-> Virusi na računalima događaju se nenajavljeno
-> Otkazivanje hladnjaka dogodi se nenajavljeno
-> Lom noge dogodi se nenajavljeno
Ako vam i dalje ovo nije dovoljno da počnete redovito komunicirati sa svojim potencijalnim klijentima, tada biznis koji vodite ide jako dobro i sve je idealno, ili ne znate kako započeti – u tom slučaju, prvi korak je: “Mi smo tvrtka XYZ i omogućujemo…”
Goran Blagus, konzultant i poslovni trener (business coach), radi s poduzetnicima na implementaciji prodajnih vještina i tehnika, povećanja poslovne produktivnosti, edukaciji te izradi prodajnih koreografija za različite branše (od IT-a do veleprodaje). Poruku koju ste dobili jedna je od tehnika koja se implementira kroz “Business kliniku”, a obavezan je dio prodajne koreografije. Ova tehnika osigurava redoviti priljev novih klijenata i OBAVEZNA je u svakoj tvrtki koja želi dugoročno poslovati i opstati na tržištu. Ovakve i slične vještine, tehnike i rješenja redovito možete dobiti kada postanete korisnik “Business klinika” usluga.
U “Business kliniku” se možete javiti na 0955050290 ili slanjem emaila na goran@business-klinika.com.