O etičnoj komercijalizaciji
Trebalo bi dizati svijest o utjecaju poslovanja na dječja prava
Djeca su ključni dionici svakog poduzeća. Ona su potrošači, članovi obitelji zaposlenika, članovi zajednica u kojima poduzeća djeluju, a jednoga dana – i sami zaposlenici. Hrvatska poduzeća uglavnom ih smještaju u kontekst obitelji, ali zahvaljujući UNICEF-ovim akcijama i sve većem pritisku prema održivom poslovanju i o djeci polako počinju razmišljati na drugi način. Kad govorimo o poslovnom sektoru i djeci, gotovo da nema poduzeća koje na neki način ne utječe na njihove živote. Štoviše, možemo reći da su djeca ključni dionici svakog poduzeća. Odnos poduzeća prema roditeljima i usklađivanju njihova poslovnog i privatnog života, plasiranje proizvoda i usluga namijenjenih djeci, oglašavanje koje je namijenjeno djeci ili u kojem ona sudjeluju, utjecaj poslovanja na okoliš u kojem djeca rastu i razvijaju se – sve to snažno utječe na interese djece i njihova prava. Lider