Bez računala i robota više ništa
Transformacija poslovanja: Nema održivosti bez umjetne inteligencije
Održivo poslovanje jedna je od najčešćih strateških tema kojima se kompanije bave posljednjih nekoliko godina. Temeljno je pitanje kako uskladiti rast poslovanja i prihoda sa zaštitom vitalnih interesa zajednice u kojoj se posluje, korisnika proizvoda i usluga te okoliša. Uz to se taktizira naveliko s (generativnom) umjetnom inteligencijom. U strategijama održivog poslovanja kompanija za ovu godinu naglašen je odnos prema potrošačima i društvenoj zajednici u kojima posluju, ali i prilagođavanje modela poslovanja novim dometima tehnologije kao što su umjetna inteligencija (AI), digitalizacija, prilagodba zaposlenika novim trendovima te etično postupanje povezano s uporabom novih tehnologija, sigurnost podataka… Ipak, održivost je neodrživa bez zaštite okoliša, što je jedan od ključnih ciljeva kompanija koje se bave tehnologijom, telekomunikacijama i medijima i u tome se oslanjaju na primjenu najnovijih tehnologija. To je zajednička točka većine telekomunikacijskih kompanija, kao i banaka, poput Erste banke. Lider