Spas sa benzince
Toyota kreće s prvim cestovnim testom motora koji pokreće vodik
Toyotina strategija za postizanje klimatske neutralnosti je razviti i ponuditi niz tehnologija za postizanje nulte emisije do 2035. Japanski div vjeruje da je prerano koncentrirati se na jedno rješenje za nultu emisiju te stoga razvija tehnologiju električnih baterija, vodikovih gorivih ćelija i tehnologije modificiranih klasičnih benzinskih motora koji umjesto tog goriva koriste – vodik. Fleksibilnost korištenja trenutnih tehnologija motora s unutarnjim izgaranjem (blago modificiranih benzinaca), brzo vrijeme punjenja goriva i smanjenje zahtjeva za materijalima s ograničenim zalihama poput litija i nikla neke su od glavnih prednosti ovog motora. oyota je poboljšala snagu motora i okretni moment tijekom jedne Super Taikyu sezone, postigavši performanse na razini tradicionalnih benzinskih motora. Uz to, domet je povećan za oko 30 posto, a točenje goriva ubrzano je s 5 na 1,5 minutu. Revija HAK