Toyota je najprodavanija marka automobila u čak 49 svjetskih zemalja - Monitor.hr
18.07.2017. (15:16)

Apsolutna dominacija

Toyota je najprodavanija marka automobila u čak 49 svjetskih zemalja

Toyota bila najprodavanija marka automobila u čak 49 svjetskih zemalja, dok je Volkswagen bio broj 1 u njih tek 14, od čega ih je najviše u Europi. Ovo ne umanjuje Volkswagenov doseg, no svakako pokazuje da su Nijemci prije dobili bitku nego rat. Na trećoj poziciji našao se Ford koji dominira sjevernoameričkim tržištima, a slijede Renault, Škoda, Dacia i Fiat. T-Portal, regtransfers.co.uk


Slične vijesti

08.07. (08:00)

Nisu morali daleko ići po periodnom sustavu elemenata

U Toyoti od sada i kuhaju na vodik – izradili su posebno prilagođene krušne peći i roštilje

Kao izvor energije, vodik je u Toyoti prihvaćen više nego u ostalim proizvođačima automobila. No, japanski ga stručnjaci ne koriste samo za napajanje vodikovih ćelija u električnim vozilima kao što je Mirai, već su nedavno izradili i nekoliko inovativnih kućanskih aparata. Toyotini inženjeri zaključili su, naime, da visoka temperatura izgaranja vodika može biti od koristi i u kuhinji, jer se, spajanjem s kisikom u tom procesu, proizvodi vodena para. Samim time pospješuje se pečenje hrane, koja izvana uslijed visoke temperature postaje hrskava, a zbog pare ostaje sočna iznutra. Bug

24.08.2023. (01:00)

Podvodni cruiser

Rekord: Land Cruiserom na struju vozili 7 kilometara – pod vodom

Riječ je o projektu jedne australske ekipe entuzijasta volontera, koji su godinu dana i stotine radnih sati uložili u elektrifikaciju i izoliranje od vode jednog klasičnog automobila. Odlučili su se za robusni Toyotin Land Cruiser, izrađen još 1978. godine, pa ga opremili tehnologijom potrebnom za vožnju u najtežim mogućim uvjetima, ispod 30-ak metara slane vode. Potom su se uputili u zaljev Darwin u Sjevernom teritoriju Australije, pa navukli ronilačku opremu, sjeli u terenca i s obale jednostavno – krenuli u vožnju prema drugom kraju zaljeva. Autonet

12.12.2022. (20:00)

Spas sa benzince

Toyota kreće s prvim cestovnim testom motora koji pokreće vodik

Toyotina strategija za postizanje klimatske neutralnosti je razviti i ponuditi niz tehnologija za postizanje nulte emisije do 2035. Japanski div vjeruje da je prerano koncentrirati se na jedno rješenje za nultu emisiju te stoga razvija tehnologiju električnih baterija, vodikovih gorivih ćelija i tehnologije modificiranih klasičnih benzinskih motora koji umjesto tog goriva koriste – vodik. Fleksibilnost korištenja trenutnih tehnologija motora s unutarnjim izgaranjem (blago modificiranih benzinaca), brzo vrijeme punjenja goriva i smanjenje zahtjeva za materijalima s ograničenim zalihama poput litija i nikla neke su od glavnih prednosti ovog motora. oyota je poboljšala snagu motora i okretni moment tijekom jedne Super Taikyu sezone, postigavši performanse na razini tradicionalnih benzinskih motora. Uz to, domet je povećan za oko 30 posto, a točenje goriva ubrzano je s 5 na 1,5 minutu. Revija HAK

09.06.2022. (12:00)

A ja bi auto na bakterije

U Toyoti Yaris otkrivene su bakterije koje jedu gorivo

Nedavno su biolozi s Instituta za integrativnu biologiju i Darwin Bioprospecting Excellence tima, oba sa sjedištem u Valenciji u Španjolskoj, odlučili potražiti nove uzorke, a na pamet su im pali vlastiti automobili, parkirani ispred istraživačkih laboratorija. Uzorci su uzeti ispod poklopca rezervoara za gorivo. Nakon kraće obrade uzoraka otkriveno je nekoliko vrsta bakterija, uključujući nikad prije katalogiziranu vrstu. Nove bakterije pokazale su se sposobnima živjeti u koncentriranim uzorcima goriva. Također su bile sposobne razgraditi te uzorke tijekom vremena, što bi ih moglo učiniti vrijednima u budućim projektima čišćenja područja kontaminiranih naftom i gorivom. HAK Revija

23.01.2020. (22:30)

Nikola ima jaka kola

Muskov Tesla po vrijednosti prešišao i veliki Volkswagen

U srijedu su Tesline dionice porasle 4%, što znači da je tržišna vrijednost američkog proizvođača električnih vozila došla na 102,6 milijardi dolara, čime je istisnuo njemački Volkswagen s pozicije drugog proizvođača automobila u svijetu po tržišnoj vrijednosti (VW je na 99,6 milijardi). Vodeću poziciju drži japanska Toyota s 230 milijardi dolara. Tesla je prošle godine isporučio 367.500 automobila, Volkswagen 11 milijuna, a Toyota je od siječnja do studenog prodala nešto više od devet milijuna.

25.05.2019. (18:00)

Toyota očekuje da se cijene hibridnih i vozila s pogonom na gorive ćelije izjednače u roku od 10 godina

04.01.2018. (20:48)

Oko za sve

Toyotin novi samovozeći auto vidi 200 metara u svakom smjeru

Toyota je razvila novi samovozeći auto Lexus LS 600hL čiji je najveći napredak prema ranijim Toyotinim vozilima to što “vidi” puno dalje. Ovaj Lexus ima senzore LIDAR na krovu koji vide 200 metara u daljinu u krugu od 360 stupnjeva što znači da je ovo “najperceptivniji automatski auto na cesti”, kako kaže Toyota. Osim LIDAR-a, auto ima i kamere te radar, ali i poboljšan mu je izgled pa ova oprema manje upadljivo viri na krovu, osim što se sprijeda pod krovom vidi taj niz senzora i kamera. Ovdje video prezentacije auta. The Verge

28.10.2017. (09:25)

Ali bi vozači, iz štosa, mogli uvijek odijevati dieselove hlače kad ga voze!

Toyota više u Europi ne prodaje dizelaše

Toyotin crossover C-HR je prvi u gami koji se nudi isključivo u benzinskom i hibridnom izdanju – dizelski motor se jednostavno ne nudi, a sudeći po odličnoj prodaji, nikome i ne nedostaje. Iz Toyote su već bili najavili da u Europi više neće nuditi nove modele s dizelskim motorima. Autocar

27.09.2017. (08:44)

Zlatna jabuka

Apple najvredniji svjetski brend

Apple je najvredniji svjetski brend s vrijednosti od 184,2 milijarde dolara, slijedi Google s 141,7 milijardom dolara. Microsoft se popeo na treće mjesto kao jedan od 16 brendova koji su ostvarili dvoznamenkasti međugodišnji rast vrijednosti. Četvrta je Coca Cola, a slijede Amazon, Samsung, Toyota, Facebook, Mercedes-Benz i IBM. Tri su ključne sastavnice Interbrandove liste 100 najboljih svjetskih brendova: financijska izvedba robnih marki proizvoda i usluga, utjecaj brenda na potrošački odabir i snaga kojom brend pridonosi stabilnosti i zaradi kompanije. Forbes