Promidžbeni program
Top pet marketinških lekcija kultnih reklama
Reklame koje se prikazuju tijekom Super Bowla najskuplje su (i najvrjednije) na planetu: oglašivači ulažu milijune u kreativu i zakup medijskog prostora, nameću trendove u svijetu marketinga, ali i reflektiraju trenutačno stanje u kulturi. Reklame su interes publike počele privlačiti tijekom osamdesetih, točnije 1984. s Apple-om.
Najpoučnije kampanje:
- 1. Coca-Cola, ‘Hey Kid, Catch!‘ (1979.)
- 2. Cadillac, ‘Edward Sccissorhands‘ (2021.)
- 3. Snickers, ‘Betty White‘ (2010.)
- 4. E-Trade, ‘The Talking Baby‘ (2008.)
- 5. Budweiser, ‘The Talking Frogs‘
Coca-Cola uči da brendovi trebaju kreirati sadržaj koji gađa uobičajene emocije ciljane publike. Cadillac igra na nostalgiju, Snickers je zahvatio sve generacije, E-Trade je s bebom koja govori postigao jednostavan izričaj koji je i “bebama jasan”, dok je Budweiser donio zabavan dijalog, pokazavši kreativnost u scenariju. Lider