Tko je srpski tajkun koji pokušava kupiti Kraš? - Monitor.hr
21.09.2019. (13:30)

Uzburkao burzu

Tko je srpski tajkun koji pokušava kupiti Kraš?

Nebojša Šaranović rođen je 1964. godine u Prištini i jedan je od najpoznatijih srpskih biznismena. Od 1993. do 2003. godine živio je i radio u Moskvi, a svoju kompaniju Kappa Star Limited, koja ima sjedište na Cipru, osnovao je 2000. godine. Prozvan je “kraljem papira” jer u vlasništvu ima kompanije poput Umke i Papir Servisa, koje se bave papirnim proizvodima. U njegovom portfelju je i kompanija Crvenka, na hrvatskom tržištu najpoznatija po Jaffa keksima.


Slične vijesti

08.12. (11:00)

Kad se čokolade i alkoholna pića zaljube...

Hrvatski brendovi u slatkom savezu

Hrvatske kompanije, iako male na globalnoj sceni, dokazuju da inovativne suradnje mogu biti ključ uspjeha. Kraš i Badel 1862 predstavljaju odličan primjer povezivanja tradicije i kreativnosti, s proizvodima poput Bajadera likera i Pelinkovac pralina. Slični projekti uključuju i suradnje s Podravkom, Ledom i Franckom, kojima se poznati brendovi osnažuju i privlače nove generacije. Uspjeh ovakvih partnerstava leži u logičnim kombinacijama proizvoda i prirodnom širenju asocijacija, dok inovacije poput “sladoleda od Lino Lade” osvajaju srca kupaca i istiskuju konkurenciju. Forbes

07.05.2022. (00:00)

Jer keks nije #keks

Beck: Nemoć da se nešto stvori ne može se prikriti reklamom

Ni ja nisam genij za reklamu, ali jasno mi je da ako imaš dobar proizvod – a keksi Domaćica su zbilja dobri – onda ne prčkaš po njemu. Tiskanje kutija, međutim, s natpisima Domaćica & menadžerica, Domaćica & pravnica, Domaćica & programerka, Domaćica & umjetnica te Domaćica & medicinska sestra izazvalo je opću sprdnju na društvenim mrežama, od kojih je Domaćica & udbašica totalno nenadmašna, a za tim mi slijedi Karat & zapalit pljugu te Kakao & piškio, doduše, drugih proizvođača. Ta PR-katastrofa, koja će se učiti na fakultetima, podsjeća na slučaj Hrvatskih željeznica koje su 2014. godine studentsku populaciju pozvale na nagradni natječaj za najbolji slogan. Dobili su što su i zaslužili: Doživite vječnost, vozite se HŽ-om. Boris Beck, pogađate, nije oduševljen najnovijom Krašovom marketinškom kampanjom, za Večernji.

04.05.2022. (00:30)

Probuđeni keksi

Kraš je s kampanjom za Domaćicu izašao iz zone komfora

Da podsjetimo, Kraš je nakon burnih reakcija publike odgovorio da su kampanjom željeli osvijestiti činjenicu da su žene, uz posao koji obavljaju, uglavnom zadužene i za kućanske poslove. Točnije, 70 posto žena i 51 posto muškaraca je u njihovom istraživanju izjavilo da žene obavljaju veći dio poslova u kućanstvu. Cilj im je, kako su naveli, potaknuti sve članove društva da preuzmu svoj dio obaveza i odgovornosti u domu kako bi raspodjela poslova u domaćinstvu bila ravnopravna. Iako bi se o tome kako je kampanja izvedena dalo raspravljati, Krašu i njegovom marketinškom timu ipak valja čestitati na ovom potezu. Osim što su društvene mreže prepune Domaćice, dobro je što se Kraš odlučio pozabaviti nekom aktualnom, društvenom temom, a pažnju su privukli na brend o čijem imenu nitko dosad nije razmišljao. Lider

03.05.2022. (16:00)

Domaćica i marketinška stručnjakinja

Keksplaining: Jedina greška Kraša je što se uopće upuštao u ovu kampanju

Kao što ste vjerojatno već i pročitali, radi se o keksu Domaćica koji su osuvremenili tako što su uz naziv keksa dodali i neka druga zanimanja koja žene mogu raditi… Uz to što su domaćice. I premda je namjera dobra, lako je predvidjeti kako je sve završilo jer ako ste na internetu u posljednjih desetak godina proveli samo pet minuta, jasno vam je da je ovo magnet za bijesne komentare svih onih koji su do trenutka ove kampanje živjeli mirni suživot s keksom koji je jednostavno postojao. Da je netko na internetu pokrenuo jednu od onih smiješnih peticija u kojoj naziv keksa želi promijeniti u Znanstvenica ili Pravnica, vjerojatno bi bio ismijan zato što nam trati vrijeme nebuloznim woke akcijama jer koliko god ufurani u društvenomrežni aktivizam bili, nitko ni u najluđim snovima nije pomislio da je keks ono što je stajalo na putu do emancipacije. Hrvoje Marjanović za Index.

24.11.2019. (18:30)

Odbili 20% više

Zašto su radnici Kraša izabrali Pivce, a ne srpskog poduzetnika?

Predsjednik sindikata PPDIV-a Denis Paradiš u Temi dana HRT-a objasnio je zašto su se mali dioničari odlučili za ponudu Mesne industrije braće Pivac. “Prevagnulo je sigurno potpisivanje Sporazuma o socijalnom partnerstvu između Mesne industrije Braća Pivac, Kraš-ESOP-a i Sindikata zaposlenih u poljoprivredi, prehrambenoj i duhanskoj industriji i vodoprivredi Hrvatske (PPDIV)”, rekao je Paradiš, ističući da je taj sporazum vrlo bitan jer je potpisan na deset godina.

24.11.2019. (09:30)

Nema više nedoumica

Braća Pivac preuzimaju Kraš

Mesna industrija Braća Pivac kupila je od Kraš-ESOP-a, odnosno malih dioničara-Kraševih radnika 276.441 redovnu dionicu, koje predstavljaju 18,44 posto temeljnog kapitala Kraša. Time su Pivci preuzeli Kraš jer će sveukupno u vlasništvu imati 49,18 posto dionica. “To je odavno isplanirano”, komentirao je njihov glavni konkurent, vlasnik tvrtke Kappa Star Limited Nebojša Šaranović. Index 

21.11.2019. (18:30)

Brze i kratke

26.10.2019. (23:30)

A da radnicima ostane trećina pa zajedno u osvajanje svijeta?!

Braća Pivac imaju 30% Kraša, Nebojša Šaranović 24%, slijedi vrhunac utrke

Braća Pivac izvjesili su dioničarima Kraša ponudu od 430 kuna po dionici, dok poduzetnik Nebojša Šaranović kupuje po 1.050 kuna (Š. lijevo, P. desno na ilustraciji gore). Sljedećih 28 dana traje javna ponuda, nakon čega slijedi zatvaranje ponude i objava nove ili stare dioničke strukture Kraša. HRT

27.04.2018. (11:26)

Prihodi Kraša porasli više od 10 posto, na 223,1 milijun kuna