Politički i medijski osviještena mladež
Tinejdžeri konzumiraju više vijesti nego punoljetni zoomeri
Prosječan konzument okružen je vrtlogom omiljenih početnih stranica digitalnih novina, čita nekoliko podcasta i lovi se na mamace za klikove iz svojih feedova. Dakako, tu su i push obavijesti o objavljenim vijestima. Ovih smo dana povezaniji nego ikad; Europa je od 2019. dobila 100 milijuna digitalnih korisnika, 80 do 90 posto ljudi na Bliskom istoku ima pametni telefon, a SAD troši 100 milijardi dolara kako bi omogućio pristup brzom internetu svakom kućanstvu pa nije ni čudo da generacija Z očekuje trenutna ažuriranja vijesti i kulture. Ankete provedene među zoomerima otkrivaju kako najmanje svaki drugi pripadnik generacije Z svakodnevno vidi vijesti na društvenim mrežama te da 15 posto onih u dobi od 18 do 24 godine vijesti redovito dobiva s TikToka. Od tinejdžera koji prate vijesti, njih 66 posto kaže da ih najčešće dobivaju putem push obavijesti. Bug