TikTok - YouTube za tinejdžere - Monitor.hr
07.01.2020. (20:30)

Tiktokejdžeri

TikTok – YouTube za tinejdžere

Svi koji imaju tinejdžersku djecu znaju za TikTok, svima ostalima objašnjava Jutarnji – lansiran je 2016. (vlasnik je Kinez) i dosad downloadan više od milijardu puta, a većinski su mu korisnici, dakle, tinejdžeri. Ono po čemu se razlikuje od drugih društvenih mreža način je stvaranja i konzumacije (video)sadržaja, gdje je poanta u domišljatosti, odnosno načinu na iskorištavanja bezbrojnih alata za uređivanje videa.


Slične vijesti

28.10. (10:00)

Digitalni život

Kod Stankovića se priča vrtjela oko TikToka i podcasta: Društvene mreže su neminovne, a podcasti vraćaju kulturu razgovora

Tik Tok savjetnik Dario Marčac ostvario je biznis s društvenim mrežama. U početku je radio i do 16 sati, a danas radi samo dva sata. Bavi se kreiranjem sadržaja za društvene mreže. Drugi gost je osnivač Podcast Inkubatora Marko Petrak. Od 2017. do danas je snimio preko dvije i pol tisuće epizoda, te ostvario pola milijarde pregleda. Kaže da se radi o zahvalnom formatu i da ga ljudi žele, unatoč uvriježenom mišljenju kako danas prevladavaju kratki i zabavni sadržaji. HRT

28.10. (08:00)

Zvijezda interneta

Žižek: Zašto sam popularan na TikToku

Ne znam zašto, jer nikad nisam bio na toj ni bilo kojoj drugoj digitalnoj platformi. Način na koji platforme funkcionišu mi je potpuno stran. Mrzim brze dosetke i treba mi vremena da razmislim. U raznim prilikama prijatelji su mi skretali pažnju na naloge koji se lažno predstavljaju kao ja. Smešno je to što, mada pokušavaju da oponašaju moje razmišljanje, obično mi uvek pripisuju pogrešne političke ili filozofske stavove. Nemam vremena da protestujem zbog tih prisvajanja, ali sam nekoliko puta bio u iskušenju da se pod pseudonimom posvađam sa samim sobom. Slavoj Žižek komentira niz aktualnih tema, od Coppolinog novog filma do AI asistenata. Peščanik

24.08. (19:00)

Zdravi trend, ako ništa

Zbog TikToka vlada nestašica krastavaca na Islandu

Neki tamošnji influenceri počeli su na društvenim mrežama dijeliti recept za salatu od naribanih krastavaca, sezamovog ulja, češnjaka, rižinog octa i čili ulja. Recept je postao toliki hit da je došlo do nestašice krastavaca u supermarketima, budući da je potražnja postala veća od ponuda, izjavili su za BBC News iz islandske udruge farmera. Poljoprivrednici na Islandu ne uspijevaju držati korak s rastućom potražnjom potrošača, ali kažu kako se nadaju da će se opskrba vratiti u normalu “u roku od tjedan dana”.

23.08. (22:00)

Društvene mreže umjesto akademije ili studija glume

TikTok influenceri osvajaju Hollywood

Loren Gray, influencerica s gotovo 54 milijuna pratitelja na TikToku, danas debitira u Netflix filmu “Incoming”. Ovaj potez označava značajan korak u njezinoj karijeri, ali i trend koji postaje sve izraženiji u industriji zabave. Ovaj fenomen nije nov, posebno u regionalnim okvirima gdje su influenceri već prije nekoliko godina glumili u domaćim filmovima. Međutim, ono čemu trenutno svjedočimo jest ekspanzija ovog trenda na globalnoj razini, praćena značajnim financijskim ulaganjima i očekivanim profitima.  U svijetu gdje se granice između društvenih medija i tradicionalne zabave sve više brišu, TikTok influenceri pronalaze nove načine kako iskoristiti svoju internetsku slavu za ostvarivanje uloga u mainstream medijima i sklapanje unosnih suradnji. bug

22.04. (18:00)

Zastupnički dom usvojio je zakon s 360 glasova za i 58 glasova protiv

Zakon o zabrani TikToka usvojen u američkom Zastupničkom domu izazvao je žustre rasprave o slobodi govora i nacionalnoj sigurnosti

Iz TikToka, popularne društvene mreže u vlasništvu kineskog ByteDancea, su izrazili snažno nezadovoljstvo ovim zakonom, tvrdeći da bi to ugrozilo prava slobodnog govora milijuna Amerikanaca. Unatoč protivljenju, zakon ide u Senat gdje se očekuje njegovo daljnje razmatranje. I dok se neki zastupnici boje potencijalnih rizika za nacionalnu sigurnost zbog kineskog vlasništva nad TikTokom, drugi izražavaju zabrinutost zbog ograničavanja slobode govora. (Index)

14.04. (16:00)

Muke po društvenim mrežama

Američki političari razmatraju sudbinu TikToka, no to nije njihov glavni prioritet

Dok se spominje moguće povlačenje ili prodaja, snažan lobistički tim TikToka otežava političku odluku. Iako je Zastupnički dom prihvatio prijedlog da se TikTok proda ili povuče, Senat će odlučiti o njegovoj sudbini. Međutim, političari poput Chucka Schumera i Mitcha McDonnella nisu istaknuli TikTok kao ključno pitanje. Lobisti TikToka, koji su udvostručili napore i angažirali utjecajne osobe, čine sve kako bi zaštitili interes platforme. Unatoč izazovima poput optužbi za pranje novca, TikTok nastavlja širiti svoj utjecaj i razvijati nove aplikacije. (Bug)

10.04. (16:00)

Košarkaši i zabavljači

Predizborna kampanja na TikToku: Možemo najuspješniji, Ivan Pernar s najviše pratitelja, HDZ gura Plenkovića…

Većina hrvatskih stranaka, ali i dobar dio političara osobno, otvorili su profil na društvenoj mreži TikTok. Detaljan pregled hrvatske TikTok političke scene donosi Netokracija.

HDZ je odlučio na drugačiji način pristupiti TikToku. Glavni dio kampanje ne vode na profilu stranke, već su odlučili predsjedniku HDZ-a i trenutnom premijeru Andreju Plenkoviću otvoriti osobni profil. HDZ je kroz profil Andreja Plenkovića odlučio uložiti značajnije napore u ovu društvenu mrežu što primarno možemo vidjeti po produkcijskoj kvaliteti.

Stranka Možemo uvjerljivo se najbolje snašla na TikToku jer na ovu društvenu mrežu nisu došli “kampanjski” kao brojne druge stranke. Ono po čemu se njihovi TikTokovi dodatno ističu je montaža koja podsjeća na Mr. Beasta.

SDP je odlučio svoju TikTok strategiju dobrim dijelom temeljiti na ad hominemu ili, drugim riječima, napadati vladajuću stranku s posebnim naglaskom na premijera i glavnog državnog odvjetnika Ivana Turudića. Ono što dodatno ističe SDP je korištenje generativne umjetne inteligencije.

Stranka Ivana Pernara (SIP) broji preko 135.000 pratitelja i 4,2 milijuna lajkova. Vidljivost mu povćavaju influenceri kao što su Leo Alagić, Branko Buzov, Josip Žučko, Leonardo Lamon i Kristijan Marković koji zajedno imaju skoro milijun pratitelja na ovoj platformi.

31.03. (14:00)

Da je TikTok osoba, rekli bi mu "Stari, odi doma, napil si se"

Zrinka Pavlić: Sve je češća pojava prosvijećenih muškaraca koji plemenito dijele lekcije iz feminizma. Nemojte

Zadnje je vrijeme prisutan trend gdje muškarci pronalaze takve bazične morone koji lupetaju vrlo bazične šovinističke svinjarije i onda snimaju videozapise sa svojim odgovorima. Koji su katkad duhoviti, katkad sarkastični, katkad iskreno zgroženi, ali se uglavnom svode na: ‘Alo, budalo, žene su LJUDI! Mogu same razmišljati, odlučivati o tome hoće li raditi ili neće, s kim će biti, a s kim neće – a s tobom, majmune, NEĆE!’ Ne njurgam ja protiv toga (iako bih mogla, ali o tome poslije), nego protiv toga što ti vitezovi feminističke ravni više-manje pronalaze SAMO takve radikalno glupe, bazične šoviniste. Objašnjavaju osnove ravnopravnosti spolova likovima koji ih – zato što su uglavnom zapadnjaci, Amerikanci i Englezi – vrlo vjerojatno i znaju, ali provociraju. I sve to na kraju pomalo izgleda kao mansplainanje feminizma. Naime taj sve rašireniji trend viteškog feminizma na TikToku rijetko se kad hvata u koštac sa seksizmom i mizoginijom u njihovim doista ozbiljnim oblicima – sistemskim, političkim, medicinskim, naprimjer. Zrinka Pavlić za tportal.

14.03. (18:00)

Smetaju im reklame

Što donosi zabrana TikToka: aplikacija će biti najveći gubitnik, ali na gubitku bi mogao biti i Biden

Američki dužnosnici kažu da vlasništvo TikToka potencijalno daje Pekingu način za prikupljanje podataka o Amerikancima i utjecaj na javno mnijenje. U ovom trenutku TikTok, dok mu prijeti da se reformira ili nestane s američkog tržišta je najveći gubitnik, iz više razloga. Financijski, uložene su znatne investicije da ostane status quo. Milijarde dolara su otišle na izgradnju odvojenog centra, nazvanim Projekt Teksas, u suradnji s Oracleom, u kojem su izolirani podaci američkih i ostalih korisnika. Od 2019. godine, matična tvrtka ByteDance potrošila je otprilike 21,3 milijuna dolara na savezno lobiranje, prema OpenSecrets, platformi koja prati novac u politici. Mogući, ali malo vjerojatni gubitnik je predsjednik Biden i Demokratska stranka. Spekulira se da bi, ako potpiše zakon, razljutio mlađu generaciju, korisnike TikToka, i tako ih odbio kao glasače. Čak se tvrdi da mu to namještaju Republikanci. Sigurni gubitnici, ako nestane aplikacije, što je ipak malo vjerojatno jer će u krajnoj liniji doći do prodaje “nekome”, su kreatori sadržaja, osobito oni kojima jedini prihod dolazi od TikToka. Bug