Kad internetski zabavljač postane korporacija
Teške optužbe na račun MrBeasta: od seksualnog uznemiravanja do maltretiranja
Jedan od najpopularnijih YouTubera MrBeast, poznat po ekstravagantnim poklonima, visokoprodukcijskim videozapisima i milijunskim brojem pratitelja, suočava se s nizom pravnih i javnih problema dok se širi izvan svog medijskog kanala na druge digitalne medije. Neki od natjecatelja u njegovom showu podigli su kolektivnu tužbu tvrdeći da je tijekom snimanja došlo do povrede radničkih prava, ali i seksualnog uznemiravanja i zlostavljanja. Ove optužbe nisu nove; već se ranije pisalo o nesigurnim uvjetima snimanja te nedostatku hrane i medicinske skrbi tijekom produkcija. S 311 milijuna pretplatnika na YouTubeu i procijenjenim godišnjim prihodom od više od 50 milijuna dolara, MrBeast je postao medijska velesila, a poslovi u koje se upušta izvan YouTubea uključuju brend čokoladica, ulaganja u nekretnine i suradnje s velikim korporacijama. Nedavno je pokrenuo i pakete hrane za djecu Lunchly, koje su upitnih nutritivnih vrijednosti. Bug