Svaka terasa položena na parkirno mjesto je jedan problem više u kontekstu kroničnog nedostatka parkinga u gradu. S druge strane, oslobođeno parkirno mjesto ne doprinosi rješavanju prometnih gužvi, ne potiče šire korištenje javnog prijevoza, favorizira automobilski prijevoz i time posredno dovodi do većeg onečišćenja okoliša. No, vratimo li se ideji oslobođenih parkirnih mjesta, pretpostavka je da gotovo nitko neće kupiti auto jer su se oslobodila četiri nova parkirna mjesta u kvartu. Istovremeno, ta će mjesta uštedjeti vrijeme stanovniku/ci kojemu je auto nužno sredstvo za kretanje – za odlazak na posao, vožnju djece u vrtić i školu, za pristup javnim uslugama. Zgrade su već sagrađene, auti kupljeni, obitelji naseljene. Oslobađanje parkirnih mjesta nije nužno korak naprijed k rješavanju urbanističkog i prometnog kaosa, ali je potencijalno olakšanje svim građanima, posebice onima koji žive ili rade u centru. Vizkultura