Avion leti 900 km/h pa si ti misli
Supravodljiva autocesta za putovanja brzinama većim od 600 km/h
Supravodiči mogu provoditi električnu struju bez imalo otpora ili gubitka snage i mogu bez otpora uzrokovati da magneti lebde iznad njih. Ali oni to rade samo na ekstremno niskim temperaturama, na više od sto stupnjeva ispod nule, što izgradnju hiperučinkovite električne mreže ili željezničke mreže velike brzine čini vrlo skupom. Većina dizajna s magnetskom levitacijom (maglev) ima supravodič unutar vozila, obješen iznad magnetske staze. Istraživači Sveučilišta u Houstonu odlučili su ovaj raspored okrenuti naopako: supravodič su postavili na tlo i svakom vozilu dali magnet. Rezultat je višestruko upotrebljiv i time pristupačniji sustav. “Magnetska vozila koja lebde na supravodiču, umjesto supravodljivih vozila koja lebde na magnetu, imaju dodatne prednosti poput prijenosa i skladištenja električne energije”, objašnjavaju istraživači čiji novi supravodljivi sustav može transportirati i pohraniti ogromnu količinu energije i ujedno prevoziti ljude i robu brzinom od najmanje 600 kilometara na sat. Bug