Kako poskupjeti proizvod, a da cijena ostane ista?
Stručnjaci upozoravaju kako sve više proizvoda ima promijenjenu cijenu i manje pakiranje
Zbog povećanja cijena energenata i sirovina mnogi proizvođači žele i misle da moraju povećati cijenu. Ali odlično znaju kako kupci znaju cijenu koju su plaćali i da će ih poskupljenje lako natjerati da posegnu za proizvodom konkurenta. Zato i trgovci i proizvođači svakako žele da papirić s cijenom ostane isti i kupcima poznat, ali Armin Valet iz Centrale za zaštitu potrošača Hamburga za postaju ARD upozorava kako je sve više proizvoda sa promijenjenim i onda manjim pakiranjima. Drugim riječima, poskupjelo je. (…) Jer tu je proizvođač posegnuo za baš svim trikovima kako povećati cijenu: još jedna omiljena metoda je “novi proizvod” s nešto drukčijim pakiranjem, makar je zapravo sadržaj identičan onome starome. Tako npr. “nova” piletina za mačke koncerna Mars zapravo košta 69% više nego što je koštala prije. Deutsche Welle