Strategija turizma u Hrvatskoj - ozbiljna ideja ili samo novi politički alibi? - Monitor.hr
01.08.2022. (18:00)

Plan bez akcije

Strategija turizma u Hrvatskoj – ozbiljna ideja ili samo novi politički alibi?

Turistička je sezona u Hrvatskoj pred samim vrhuncem, a iz radionice sektorskog ministarstva je prošli tjedan plasiran nacrt Strategije razvoja održivog turizma RH do 2030. godine. Posrijedi je svakako krovni dokument u turističkom sektoru. Ipak, pomalo je neobičan tajming njegova slanja u obaveznu jednomjesečnu javnu raspravu. Treba pritom reći da se Strategija bavi načelnom razinom problematike, dok bi konkretniju, akcijsku dimenziju donio spis zvan Nacionalni plan razvoja održivog turizma do 2027. godine. Ona ispravno adresira većinu problema hrvatskog turizma, no trivijalizira potencijalne prihode. Pokraj plasmana eno i gastro ponude, spominje se zastupljenost hotela u odnosu na apartmane, ali i nedostatak radne snage. DW


Slične vijesti

16.02. (10:00)

Radi nešto što nema konkurenciju

Strategija plavog oceana: organizacijska strategija za generiranje rasta i profita

W. Chan Kim ime je dobro poznato u Južnoj Koreji i svijetu jer se taj poslovni teoretičar zauvijek upisao u povijest kao suautor knjige iz naslova članka. Glavna sugestija je da se ne fokusira samo na natjecanje, već da se stvara i traži uvijek nešto novo. Cilj je stvoriti nov i neosporan tržišni prostor nekoj tvrtki u kojem će konkurencija zapravo biti nevažna. Tvrtka će se pozicionirati i graditi poslovanje prepoznajući želje i potrebe svojih kupaca za koje će potom ponuditi jedinstvena rješenja, usluge i proizvode koji će zadovoljiti te potrebe. Bit svega je inovativnost i aktivno razumijevanje potreba klijenata. Savjeti