A u koju skupinu spadam ako uopće nemam profil?
Što tvoja profilna na društvenim mrežama govori o tebi
Korisnici društvenih medija mogu se grupirati u jednu od velikih pet osobina osobnosti modela – otvorenost, savjesnost, ekstrovertiranost, susretljivost i neuroticizam – samo na temelju njihove profilne slike. Na primjer, veća je vjerojatnost da će ekstroverti imati profilnu sliku s više ljudi na njoj – prijateljima, supružnicima ili rođacima. Oni koji signaliziraju otvorenost i savjesnost često imaju svoje lice u većoj skali, a fotke su obično ugodne i pažljivije isplanirane estetike. Susretljivi ljudi su oni koje krasi karakteristika društvene harmonije i suradnje, koji izbjegavaju konflikte. Njihove profilne obično su šarolike, iako slabijih oštrina i k tome ne baš najuglednije estetike. Zadnji su neurotičari, koji teže jednostavnosti, često reflektiraju negativne emocije, a ne vole baš pokazivati ni lice. Bailwick Express