Ako stane i više ne ide...
Što se najviše kvari na dizelašima i benzincima na cesti
Kod dizelaša, kod motora s Euro 5 i 6 normom ispušnih plinova, često će se događati problemi s ventilom za povrat ispušnih plinova AGR ili EGR, kao i s adblue spremnikom, s otopinom ureje. Jedno i drugo utječe na gubitak pogona. Kod novih nema pravila, nekad stanu raditi na 60.000 km, a kod istog modela vozila naprave 300.000 km bez problema. Veliki je problem kod ove grupe dijelova da često nisu lagerski dostupni. Kod benzinaca često će nas na cesti ostaviti visokonaponski svitak (bobina) – tada ostajemo bez potrebne iskre na svjećicama i gubitkom rada cilindra nema daljnje vožnje na siguran način. Često mogu imati neispravnost benzinske pumpe u spremniku goriva, dok noviji trocilindarski benzinski motori često boluju od nekog od problema na distribuciji s lancem. HAK-ovi mehaničari opisuju najčešće kvarove.