Dobro došli u doba inteligencije... umjetne
Što nam govori dominacija oglasa o umjetnoj inteligenciji na Super Bowlu
S više od 150 milijuna gledatelja, Super Bowl zadržava poziciju najvažnije platforme za televizijsko oglašavanje u SAD-u. Dok etablirani oglašivači poput Anheuser-Buscha nastavljaju tradiciju sa svojim prepoznatljivim Clydesdale konjima, uz poznate brendove Doritos i Coca-Cola, ovogodišnji program uključuje najpoznatije tehnološke kompanije s fokusom na umjetnu inteligenciju. Tu su Google, OpenAI i Meta, a uoči SupwerBowla se javio i Microsoft, koji također želi poručiti kako nisu više dosadna softverska firma. To je odmak od trenda prije nekoliko godina, kada su se reklamirale kriptovalute. Na Bugu podsjećaju kako je jedna od najutjecajnijih reklama svih vremena, ona za Apple-ov Macintosh iz 1984. koju je režirao Ridley Scott, premijerno prikazana upravo na SuperBowlu, dokazujući koliko je ovaj sportski događaj važan i kao pokazatelj nekih budućih trendova.