Dej nam svima, Bože, joči sokolove
Stilin: Milanović je odabirom Chriztel Renae Acevede poslao simboličnu i sofisticiranu poruku
Teško je očekivati da bi Milanović svoje nedjeljne večeri trošio na nešto u njegovu svijetu tako trivijalno kao što je ‘Supertalent’, pa uvjerljivo djeluje verzija priče da ju je otkrio slušajući je uživo na festivalu Mali kaj u Krapini. Čak i da nije bilo tako, činjenica da pripadnica naroda koji u Hrvatskoj ima percepciju jeftine radne snage – uvezene da bi se bandažirao demografski slom – može tako savršeno otpjevati pjesmu iz najskromnije, najvrednije, a istodobno najprogresivnije hrvatske regije, dovoljna je za klasično milanovićevsko popkulturno zakucavanje.
Očima – i glasom – djeteta tako smo začuli vapaj svih onih ljudi koji vam ovih dana u pekarama za 750 eura mjesečno sa zaraznim smiješkom na licu izručuju krafne od pet eura. Djeteta koje nam je u lice bacilo perje labuda što je ‘preletel čez široko morje’ u potrazi za bauštelom na kojoj će za parsto eura raditi prljave poslove koje su Hrvati potrčali raditi u Njemačkoj. Djeteta koje labuđim pjevom Hrvatske, koje više nema, podsjeća na to da strani radnici, kojih će za pet godina biti pola milijuna, ubrzano postaju srž ove države bez koje neće biti zdrava, ‘kak v črljeni jabuki koščica’. Bojan Stilin za tportal