Tajna uspješnog imperijalizma
Starešina: Kraljica je svoju dionicu odradila maestralno i ostavila velik ekstraprofit
Britanska kraljica postala je najjači brend na svijetu. Kad se govorilo o Kraljici, znali ste da nije riječ ni o švedskoj ni o nizozemskoj ili španjolskoj kraljici. Postojala je samo jedna Kraljica i niz ostalih kraljica. Na stvaranju i razvoju brenda britanske kraljice mogu učiti svi koji se bave ili se žele baviti ozbiljnim brendiranjem. Ali ga, sigurno, nikad ne mogu dostići ili prestići. A Elizabeta II. sjajno je nosila tu ulogu u svim fazama razvoja brenda, u sedamdeset godina svojeg kraljevanja. Jedna od najvećih podvala Kraljičina brenda bila je stvaranje iluzije da je ona bila iznad politike: supruga, majka, baka i prabaka koja obožava konje i pse. No to je vrijedilo unutar Ujedinjenoga Kraljevstva. Izvan granica UK-a Kraljica je bila esencija britanske državne politike, samo bez izravna političkog izričaja. Višnja Starešina za Lider.