Snoop Dogg među top 2% svih igrača na globalnoj gamerskoj sceni - Monitor.hr
Ponedjeljak (14:00)

Hip-hop gejmer

Snoop Dogg među top 2% svih igrača na globalnoj gamerskoj sceni

Snoop Doggov Xboxov godišnji pregled za 2024. godinu potvrdio je njegov status istinskog gejmera: igrao je 1.363 sata na Xboxu. Uz to, etablirao se kao medijska zvijezda i širi e-commerce platformu koja nudi proizvode inspirirane kanabisom. Vidljiva je reperova sklonost sportskim igrama. Također se plasirao među najboljih 15% igrača u EA Sports College Football 25. Snoopova povezanost s gaming svijetom proteže se izvan njegovog osobnog vremena za igranje. Pojavio se u više naslova Call of Duty, uključujući kao lik u Modern Warfare 2 i 3 te Vanguard. Bug


Slične vijesti

Petak (13:00)

Gejmeri s komforom

Mladi u Kini više ne idu u igraonice, sada cijele vikende provode u e-sport hotelima

U modernoj Kini nova vrsta hotela temeljito mijenja način kako mladi provode slobodno vrijeme. Ova specifična turistička ponuda, koja spaja virtualno igranje s fizičkim smještajem, stvara jedinstvenu poslovnu priliku i kulturološki fenomen koji privlači sve više pažnje investitora… Kineski pristup gaming industriji je dvojak. Iako vlada strogo regulira igranje, posebno za maloljetnike, istovremeno je prepoznala e-sport kao značajan pokretač gospodarskog rasta. Kina trenutno ima više od 21.000 e-sport hotela koji opslužuju gaming zajednicu od približno 490 milijuna igrača. Samo tržište e-sport smještaja generiralo je prihod od 2,7 milijardi dolara prošle godine. Ovi podaci pokazuju potencijal za daljnji rast novonastale industrije. Bug

19.09. (18:00)

Bulje u ekran i uspijevaju

Popularnost e-sporta raste: Natjecanje u igranju videoigara može biti lukrativno, ali za to treba dosta treninga

U Hrvatskoj, baš kao i u ostatku svijeta, iz godine u godinu raste zainteresiranost za e-sport. Pogotovo među mlađim generacijama. Mladi svoje idole sve češće vide u e-sportašima, streamerima, influencerima, a mogućnost zarade od igranja igara itekako je utjecala na to da im e-sport postane prvi karijerni izbor. Prošle je godine brzorastuće globalno tržište e-sporta procijenjeno na 1,72 milijarde dolara te je predviđeno da će do kraja ove godine globalni prihodi od njega biti čak 2,06 milijarde. Naime, pojam ‘e-sport‘ iliti ‘elektronički sport‘ karakteriziraju regionalne ili međunarodne priredbe na kojima se profesionalni, poluprofesionalni i amaterski igrači natječu u igranju videoigara. Kod nas ga ima, ali nema tu brze zarade. Na svojim ga leđima nose entuzijasti i zaljubljenici koji stoje i iza Good Game Globala i koji su, iako danas dobro posluju, morali obaviti golem posao, a morale su im se posložiti i tržišne okolnosti. Lider

23.04.2019. (13:30)

Od kolijevke pa do groba najisplativije je igračko doba

Željko Kardum: Nek djeca igraju igrice – tako će zaraditi za mirovinu

HRT-ov ekonomista Željko Kardum inače priča vrlo ozbiljnim stvarima, da bi se sad dohvatio E-sport za kojeg kaže da ima 450 milijuna gledatelja u svijetu i vrijedi oko milijardu dolara. Prošle je godine e-Sport bio treći po zaradi u industriji zabave, iza televizije i izdavaštva, a ispred filma.

28.11.2017. (21:28)

Karijera za milenijalce

Sacre – profesionalni gamer iz Požege, mjesečno zaradi 1.000 eura

Toni Sabalić iz Požege trenutačno u Zagrebu studira digitalni marketing na Algebri, no u svijetu milenijalaca, Sabalić ima nadimak Sacre. Posljednjih osam godina razvija karijeru profesionalnog gamera u disciplini League of Legends, a u sezoni 2017. jedan je od 200 najboljih igrača te računalne igre u Europi. Za vikend je na najvećoj domaćoj gaming konvenciji, zagrebačkom Reboot InfoGameru, koja je ove godine premašila 70.000 posjetitelja, sa svojim timom KlikTechom pobijedio u finalu prve jadranske e-sportske lige Vip Adria Lige. Mjesečno, ako nema većih turnira, Sacre živi na plaći koja se kreće do tisuću eura. Poslovni

02.05.2017. (08:51)

Nije šala

Igre bez granica u e-sportu

DW piše o njemačkoj tvrtki Penta Sports koja je u Berlinu otvorila veliki studio za e-sport. Mnogi i dalje osporavaju vrijednost virutalnih igara, no činjenica je da to više nije samo zabava za djecu već postaje sve veći biznis, a profesionalni igrači zarađuju ozbiljan novac. Osim toga, e-sport je gotovo bio disciplina na OI u Pekingu. Klubovi Schalke 04 i Wolfsburg također su se upustili i u ovaj virtualni oblik nogometa i stvorili su vlastitu profesionalnu momčad e-igrača.