Snapchat dijeli milijun dolara svaki dan za najgledanije snepove - Monitor.hr
24.11.2020. (12:30)

Zgrabi dolar!

Snapchat dijeli milijun dolara svaki dan za najgledanije snepove

Snapchat počinje plaćati svojim korisnicima za najviralnije snepove – dijelit će milijun dolara dnevno za najjače klipove, sve do kraja godine. Nova opcija zove se Spotlight i bit će zaokret od dosadašnje politike dijeljenja prihoda samo s najpoznatijim korisnicima. Temeljni razlog za novu politiku je pokušaj da se spriječi egzodus korisnika na TikTok. Guardian


Slične vijesti

06.05.2022. (08:00)

Nisu se baš proslavili

Rizik modernog poslovanja: inovativnost nije garancija uspjeha

Kao da je bilo jučer kad su na svjetsko tržište izašli prvi pametni telefoni s prednjom kamerom i nedugo nakon njih i selfie stickovi. Ipak, čini se da je to u svijetu moderne tehnologije davno zakopano jer je Snap, kompanija poznata po aplikaciji Snapchat, nedavno predstavila svoj novi izum – Pixy. Riječ je o letećem dronu koji stane na dlan, a njegova funkcija primarno je ona za okidanje fotografija. Iz kompanije poručuju da Pixy leti na četiri unaprijed postavljene putanje, a može i mirovati u zraku, kružiti i pratiti osobu koja ga vodi. Makar je riječ o novitetu, ova futuristička naprava nije prva inovacija koju je kompanija plasirala na tržište. Izbacili su naočale opremljene s malom kamerom, na kojima su izgubili 40 milijuna dolara. Lider

22.02.2018. (22:57)

Najskuplja slova na svijetu

Jedan tvit Kylie Jenner srušio vrijednost Snapchata – milijardu i pol dolara

Tržišna vrijednost Snapchata pala je za milijardu i pol dolara nakon što je Kylie Jenner poručila da ona više ne koristi ovu aplikaciju za razmjenjivanje poruka. Gospođica TV-celebrity je na Twitteru, gdje ima 24,5 milijuna sljedbenika, napisala “iii, jel još netko više ne otvara Snapchat” nakon čega su dionice Snapa, tvrtke vlasnice Snapchata, pale 8,4% na 17,8 dolara. Problem je u Snapchatovom redizajnu iz studenog što se mnogima nije svidjelo, čak je milijun ljudi potpisalo peticiju protiv (The Verge). Uz suludu infomaciju o padu vrijednosti zbog jedne poruke jedne osobe, ide i ona o godišnjoj plaći šefa Snapa, Evana Spiegela koji je za prošlu godinu dobio plaću od – 600 milijuna dolara, ne doduše u gotovini, nego u dionicama (Bloomberg).

30.12.2017. (12:47)

Snapchat obrnuo pilu naopako: Omogućio čuvanje poslanih poruka; krenuli su kao društvena mreža s porukama ograničenog vremena trajanja

07.08.2017. (23:14)

Zuckerberg može biti zadovoljan

Najtraženije aplikacije prošli mjesec: WhatsApp, Messenger, Facebook, Instagram

Top 10 Android aplikacija prošli je mjesec preuzeto sveukupno 354 milijuna puta, a najpopularnijom aplikacijom pokazao se WhatsApp sa 104 milijuna preuzimanja. Među najpopularnijih deset većinu zauzimaju Facebookovi servisi – uz WhatsApp, tu su i Messenger, Facebook, Instagram, Facebook Lite i Messenger Lite, koji svi zajedno broje preko 297 milijuna preuzimanja, a najpopularnija aplikacija koja nema veze s Facebookom bio je Snapchat sa samo 22,99 milijuna downloada. T-Portal

02.06.2017. (15:32)

Modernizacija

Microsoft je redizajnirao Skype po uzoru na Snapchat

Microsoft je predstavio redizajniranu verziju Skypea koji dodaje niz novih značajki koje su izravno inspirirane Snapchatovim i Facebookovom praksama. Između ostaloga, ozbiljno su povećali oslanjanje na dijeljenje fotografija. Svaki chat u aplikaciji sada ima “capture” opciju pomoću koje tijekom razgovora možete razmjenjivati fotografije ili “okidati” nove – naravno, s nezaobilaznim emotikonima i naljepnicama. Mashable

16.02.2017. (16:50)

Vlasnik aplikacije za slanje poruka Snapchat, Snap Inc., postavio je vrijednost firme na visoke 22,2 milijarde dolara uoči inicijalne javne ponude

03.02.2017. (16:05)

Ambiciozan plan

Snapchat u ožujku izlazi na burzu, planira prikupiti 3 milijarde dolara

Snap, vlasnik popularne aplikacije za razmjenjivanje poruka Snapchat, po prvi je put objavio financijske podatke o svom poslovanju, u sklopu priprema za inicijalnu ponudu dionica (IPO) na Wall Streetu, putem koje planira prikupiti do 3 milijarde dolara, a koja bi se trebala dogoditi u ožujku. Cilj objave financijskih detalja je uvjeriti investitore da ta kompanija, osnovana 2012. godine kao besplatna mobilna aplikacija za odašiljanje poruka, ima održivi poslovni model unatoč rastućim gubicima, koji su lani iznosili 514,6 milijuna dolara. Lider, NPR

21.01.2017. (12:12)

Smiješne životinje na Snapchatu

12.01.2017. (12:51)

Snapchat, Instagram Stories, Facebook My Day – tko će prevladati u Hrvatskoj

11.10.2016. (13:55)

27. listopada u Zagrebu se održava prva regionalna edukacija o aplikaciji Snapchat