Slušaona za kišni dan: Willow Avenue - Come What May - Monitor.hr
06.05.2021. (14:30)

Slušaona za kišni dan: Willow Avenue – Come What May

Premda je nastao u kućnoj produkciji, “Come What May” domaćeg trojca Willow Avenue može stajati u svjetskom vrhu americane. Karlo Rafaneli na blogu IMightBeWrong preporuča još dobre glazbe.


Slične vijesti

26.03. (11:00)

Moraš ih preslušati, pogotovo kad ih pokopa takav erudit

XXZ objavljuje muzičke kritike pokojnog Lukovića: Vampiri – Ne može Bajone sve sam

Čak i kad se manemo imidža, omota i zaštitnog znaka – preostaje onaj najneprijatniji deo priče, koji se sastoji od tri pesmice i sedam pesmičica, jer srpski jezik još nije pronašao pravu minimalističku reč za Ono što se ovde krije pod retko inteligentnim naslovima: Neću, Plavi grad, Ona i ja, Gde si ti, Baby Baby, Marina, Stari voz, Mesečar, Usamljeni vuk, Luna. S takvim angažovanim stavom lako je zamisliti da su Vampiri na razmeđi srednjoškolskog orkestra okupljenog za letnju ekskurziju negde u Bečićima – i amatera koji se subotom nalaze po opskurnim zadružnim domovima na jugu Srbije, gde uz prasetinu i pivo, reinkarniraju uspomene na Ljupku Dimitrovsku, čiji je ideološki uticaj na Plavi grad presudan, sem ako se preskoči ono što je nekad pevao Džo Maračić Maki, a što danas čini Era, koji za sebe tvrdi da je pevač pomenutih Vampira – tako je pisao Petar Luković za ex yu časopise, a njegove će tekstove, umjesto knjige, mic po mic objavljivati na XXZ-u.

22.02.2022. (22:00)

Za uši, za dušu

Novi album benda Big Thief – ranjivi optimizam

Pjesme poput “Sparrow”, “Little Things” ili “No Reason” su potpuno emocionalno otvorene. Glazba komplementira riječi stvarajući atmosferu rijetko čuvenu u suvremenom indie folku. Žustri optimizam potpuno lišen evokativno “logorske” estetike koja žanr često odvede u vode utješnog konzumerizma ovdje vrišti osjećajem nesputane ljudskosti. Ovo je živa, krvava, često neuredna glazba i samim time teško može biti u reklamama za hibridne automobile, najnovije modele smartphonea ili meni iz McDonaldsa. IMightBeWrong

22.01.2021. (21:30)

Punk is not dead

‘Spare Ribs’ – dobar novi album electropunk skupine Sleaford Mods

Novi album je komentar načina na koji se britanska vlada nosi s pandemijom i svih nepotrebnih žrtava koje smo imali. Imamo ogromnu stopu smrtnosti, više od 100.000 mrtvih, a glavni razlog je zanemarivanje od strane vladajućih. Ekonomija i ostvarivanje gospodarskih ciljeva im znači puno više od ljudskih života. Svi smo mi u stvari ‘spare ribs’ (rezervna rebra – eng. pr), kolateralne žrtve njihovog ekonomskog modela – kaže pjevač Jason Williamson. Ravnododna

09.10.2020. (23:30)

Novi elan, poznati zvuk

Recenzija ‘Hate for Sale’ Pretendersa: Sjajan album koji zaokružuje četiri desetljeća rada

Teško da su Pretendersi na bolji način mogli obilježiti četrdesetu godišnjicu diskografske karijere od zaista sjajnog, jedanaestog studijskog albuma. Chrissie Hynde i ekipa i dalje su razigrani, raspjevani, melodiozni i ritmični pri čemu prednost daju praštavim i zvečećim gitarama po kojima su i postali te ostali prepoznatljivi. Velike zasluge za vrlo uspješan povratak u prošlost pripadaju producentu Stephenu Streetu koji je radio sa sastavima kao što su The Smiths i Blur. Novi list

02.08.2017. (18:47)

Glazbena kritika

Novi album Bitipatibi: Solidne pjesme i neobični estetski odabiri

“Beogradski bend Bitipatibi njeguje hipnotički, pažljivo osmišljen izričaj koncentriran oko sanjivog, delikatnog vokala Une Gašić. Uz niz vrlo zanimljivih glazbenih rješenja, na njihovu drugom albumu do izražaja dolaze i mane koje se odnose prvenstveno na neke ne-baš-najspretnije produkcijske i aranžerske odluke”, piše Karlo Rafaneli za Lake note o novom albumu benda Lešnici divlji 2.

01.03.2017. (19:52)

Tek početak istraživanja mogućnosti

Glazbena kritika: ‘Remiks identiteta 3’ – popustljiv pristup tradiciji

“Solidni niz naprasno prekida Mojoj majci u viziji mladog Donovana Zvonareka, napadna kombinacija plesne glazbe i sevdaha. Doza EDM-a ubrizgana u tradicionalni zvuk nešto je što bi možda pomoglo posrnulom plasmanu hrvatskih predstavnika i predstavnica na Euroviziji”, piše Ivna Franić za Kulturpunkt, u recenziji trećeg Remiksa identiteta [audio_icon], glazbeni album remikseva tradicijske glazbe.