Slastičarnica Horak nudi 56 komada raznih kolačića zapakiranih i serviranih na pladnju za 125 kuna - Monitor.hr
23.09.2016. (05:00)

Sponzorirana vijest

Slastičarnica Horak nudi 56 komada raznih kolačića zapakiranih i serviranih na pladnju za 125 kuna

Želite li zadiviti svoje goste prekrasnim pladnjem ručno rađenih i pojedinačno oblikovanih kolača? Slastičarnica Horak iz Zagreba nudi 56 komada kolačića u čak devet različitih okusa koji dolaze zapakirani na pladnju u pola cijene za samo 125 kuna. Kolači su pripremljeni od najkvalitetnijih namirnica, a prednost se uvijek daje domaćim proizvođačima. Umjetne boje izbjegavaju, dok aditive i konzervanse ne upotrebljavaju ni u jednom svom proizvodu. Ponuda dana…


Slične vijesti

04.05. (20:00)

A mislili ste da ste se riješili internetskih slatkiša

Povratak na tvorničke postavke. Bit će kruha i kad nestanu kolačići

Godinama se svijet oprašta od kolačića treće strane, sitnih datoteka koje su, među ostalim, otkrivale oglašivačima što koga zanima na internetu pa su mu prikazivale oglase skrojene po mjeri. Da bi se privatnost zaštitila, a da korisnici ne ostanu zakinuti za personalizirani sadržaj, pronađena su i druga rješenja za praćenje. Zagovornici privatnosti na internetu, koliko je ona uopće moguća, oduvijek su posebno osjetljivi na kolačiće treće strane. No stupanjem na snagu glasovite europske Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR) i Kalifornijskog zakona o privatnosti potrošača (CCPA) tom je marketinškom alatu odzvonilo. Znači li to da će sada digitalni marketing naći na sto muka? Baš i ne, smatraju marketinški znalci. Važno je spomenuti da su kolačići treće strane samo jedan od dostupnih mehanizama koji se upotrebljavaju u industriji digitalnog oglašavanja i prikupljanju podataka. Tu su kolačići prve strane, tagovi/pikseli koji se temelje na kolačićima prve strane te nova rješenja kao što su clean data room, marketinški oblak i drugi… Lider

19.12.2023. (09:00)

No more cookies for you!

Google će 4. siječnja milijunima korisnika isključiti kolačiće

Google će ograničiti web stranice u korištenju kolačića trećih strana za praćenje korisnika dok surfaju webom. Ako se nalazite u jedan posto nasumično odabranih, 4. siječnja ćete vidjeti obavijest na Chrome pregledniku, piše Daily Mail. Promjena će se automatski odvijati pa će se tijekom surfanja webom kolačići trećih strana automatski ograničavati, čime će se smanjiti mogućnost praćenja vaše aktivnosti. Google planira potpuno eliminirati upotrebu kolačića trećih strana kada Tracking Protection stigne za sve korisnike u drugoj polovici 2024. godine. N1

21.10.2022. (13:00)

Privatnost košta

Ako nećeš novcem, plati svojim podacima

Takozvani ‘paywall za cookies‘ ili ‘platni zid za kolačiće‘, novija je boljka povezana s privatnošću koja bi mogla zaboljeti posjetitelje europskih web stranica. Očito je i zarazna jer o uvođenju takvog platnog zida razmišljaju izdavači iz sve više zemalja i kontinenata. Spremni su, poput srednjoeuropskih im kolega, u zamjenu za plaćanje pretplate za pristup sadržaju korisnike zatražiti pristanak da ih prate. Portal Gizmodo, primjerice, piše kako su posjetitelji vodećih njemačkih i austrijskih internetskih izvora vijesti kao što su Der Spigel, T-Online, Bild i Die Welt prilikom svog prvog posjeta njihovim stranicama suočeni s izborom – kupiti mjesečnu pretplatu od 4,99 eura ili se odreći svojih podataka. Drugim riječima, primjenjuju ‘platni zid za kolačiće‘. Lider

22.04.2022. (13:00)

Džepni pomoćnik

Hrvatska platforma Regula sprječava GDPR kazne za kolačiće

Većina današnjih web stranica sprema kolačiće na uređaje posjetitelja, što prema važećem zakonodavstvu zahtijeva privolu korisnika. Nažalost, jako velik broj hrvatskih web stranica tu privolu još uvijek ne prikuplja na ispravan i zakonit način. Takve probleme želi riješiti Regula, novopokrenuta platforma za upravljanje privolama za kolačiće s jedinstvenim značajkama, prva sa sučeljem i korisničkom podrškom u potpunosti na hrvatskom jeziku. Njezin osnivač kaže kako je u svom radu shvatio da većina obavijesti o kolačićima na koje nailazimo nije dovoljno transparentna niti uopće nudi mogućnost izbora posjetiteljima – s tim da neke web stranice koriste servise koji to niti ne omogućuju. Na taj način tvrtke riskiraju novčane kazne, ali i rušenje vlastite poslovne reputacije te gubitak korisničkog povjerenja. Lider

23.03.2022. (12:00)

Konačno virtualni kolačići finog okusa

Stiže doba “zero-party” podataka: Ne trebate pretpostaviti što korisnik želi, sve što treba je pitati

Google planira ukinuti third-party kolačiće početkom 2023. godine čime će se promijeniti način na koji se prati online ponašanje korisnika. Pojavit će se nove prakse, strategije, ali i pojmovi. Jedan pojam koji obećava promjenu i o kojem se posljednjih dana sve više priča je zero-party data. Podaci su to koje brend skuplja izravno od samog korisnika i koristi u svrhu poboljšanja korisničkog iskustva na svojoj aplikaciji. Cijela premisa je da korisnik svjesno pristaje otkriti privatne podatke, a za uzvrat ostvaruje benefite personaliziranog korisničkog iskustva. Dakle, kod zero-party podataka korisnik sam bira hoće li otkriti privatnu informaciju i u kojem trenutku. Netokracija

17.01.2017. (08:02)

Pojest ću sve

Europska komisija uvodi restrikcije na – "kolačiće"

Europska komisija do sredine iduće godine najavljuje uvođenje novih pravila za tzv. kolačiće. Umjesto klikanja na svakoj web stranici koju posjete kao dosad, korisnici će u svojim preglednicima, Chromeu, Safariju ili Firefoxu, moći podesiti postavke za ‘cookies’ koje će stalno vrijediti. Novi list