Shein, Temu i TikTok Shop – Kinezi dramatično mijenjaju sliku online trgovine - Monitor.hr
13.04. (12:00)

Kupuje se kao da nema sutra

Shein, Temu i TikTok Shop – Kinezi dramatično mijenjaju sliku online trgovine

Nagli uspon online trgovaca brze mode poput Sheina i Temua zatekao je sektor zračnog prijevoza tereta i raspirio žestoku konkurenciju za ograničene prijevozničke kapacitete. Ta popularnost povećava troškove zračnog prijevoza iz azijskih središta kao što su Guangzhou i Hong Kong, sezona kupnje traje gotovo cijelu godinu, a prijevoznici više ne mogu kapacitetima pokriti potražnju. Prema podacima koje je prikupio Cargo Facts Consulting, Temu isporučuje oko četiri tisuće tona odjeće dnevno, Shein pet tisuća tona, Alibaba.com tisuću tona i TikTok 800 tona. To otprilike odgovara kapacitetu 108 teretnih Boeingovih zrakoplova 777 dnevno. Poslovni


Slične vijesti

25.08. (12:00)

A bilo je na predobroj akciji

Neki proizvodi kupljeni preko Temua i Sheina sadrže opasnu razinu otrovnih supstanci

Primjerice omekšivač rublja, prema izjavama istraživača, može prouzročiti neplodnost pa čak i prerani porođaj kada sadrži previše nepoželjnih sastojaka. Još je strašnije što je to mnogim kupcima, unatoč oštrim kritikama, sasvim svejedno. Važno im je da je jeftino. Dvije bočice laka za nokte od Sheina bile su zatrovane prevelikom količinom dioksana. Bezbojna tekućina koja se često upotrebljava kao otapalo već je proglašena kancerogenom… Glasnogovornik tvrtke Temu odmah je reagirao na teške optužbe, naredivši interne preglede. Od 11 proizvoda s posebno visokim vrijednostima otrova, dva su se mogla kupiti kod Temu. Poslovni,  Večernji list.

07.08. (12:00)

Dostava kao stil života

Od telefona i općih uplatnica do webshopova i kartica za online plaćanje – Hrvati se u velikoj mjeri prilagodili online kupovini

Prije 15 godina hrvatsko ecommerce tržište borilo se s vanjskim neprijateljem u obliku jake globalne konkurencije i s unutarnjim neprijateljem – kupcem koji nema povjerenja u online plaćanje. Oni koji su kupovali i tada online, kupovali su uglavnom preko stranih stranica, a u međuvremenu se dogodio obrat – od rasta domaćih ecommerce tvrtki i financijskih aplikacija koje su pridobile povjerenje domaćih potrošača ili čak utjecale na njihove navike kupovanja. Tu su primjeri poput Crnog jajeta, dobartek.hr, zatim već poznate tvrtke i brendovi koje su svoj posao proširile online poput Croatia Osiguranja, a tu su i aplikacije poput Keks Pay. Nekima je dugo vremena najveća konkurencija bila telefon, a mnogi se sjećaju početaka kada je čak 80 posto uplatnica bilo uplaćivano općom uplatnicom. Netokracija

 

29.06. (19:00)

Cijena kupovanja poput milijardera...

Aplikacija za kupovinu Temu je opasna i špijunira, tvrdi tužba podignuta ovog tjedna

Popularna kineska aplikacija za online kupovinu Temu, u vlasništvu kompanije PDD Holdings, najopasniji je malware i spyware trenutačno dostupan javnosti – tvrde tako istraživači kompanije Grizzly Research, a u svojem opsežnom izvješću ponudili su i izravne dokaze za svoje tvrdnje. Prema njima, mobilne aplikacije Temua koriste se naprednim sustavima izvlačenja podataka s mobitela, bez znanja korisnika, a na prevarantski su način uspjele dobiti dozvolu za plasiranje na trgovine aplikacija.

Aplikacija predstavlja kao obična trgovačka aplikacija, ali nakon instalacije samostalno mijenja svoj kod, podiže si razinu privilegija na uređaju, pa dobiva mogućnost pristupa do gotovo svi podatka na korisničkom uređaju. Među tim su podacima, primjerice, oni o lokaciji, kontakti, tekstualne poruke, dokumenti, a aplikacija navodno može pristupiti i kameri uređaja. To izlaže korisnike neviđenim rizicima za njihovu privatnost i sigurnost. Bug

26.02. (18:00)

Još jedno mjesto za online shoppingiranje

Temu: Nakon kampanje na Super Bowlu i veliki igrači strahuju od novoga kineskog brenda

Za razliku od drugih velikih brendova koji su zakupili te najskuplje sekunde televizijskog oglašavanja na planetu, u Temuovoj kampanji nije gostovala nijedna zvijezda, nije ganuto nijedno gledateljsko srce, a ni donesen posebno duhovit sadržaj. U njegovim spotovima likovi su trpali jeftine artikle u košarice, a kompanija im poručila da na Temuu kupuju kao milijarderi (a to je, valjda, jedino što milijarderi ne bi radili ni mrtvi). Ipak, kampanja je postala viralna, a kako prenosi Business Insider, pretraživanje brenda, prema Google Trendsu, strelovito je naraslo i aplikacija je postala druga najpreuzimanija na američkom tržištu.

Globalna potrošnja usporava zbog inflacije, a ta je nepovoljna situacija izvrsno sjela Temuu, odnosno njegovoj cjenovno strategiji. On pozornost kupaca privlači sloganima Team up i Price down te im tako poručuje da će potrošiti manje ako kupe više. Lider

28.11.2023. (00:00)

Webshop kao izlog

Kupnja uživo: Bez obzira na bum online trgovina, uvijek će biti kupaca koji žele u zemaljski dućan

Pritisnuti digitalnom konkurencijom i divovima poput Amazona, smjenom generacije kupaca i ekonomskim izazovima, trgovački brendovi ulažu u transformaciju svojih fizičkih trgovina jer se nadaju da će tako kupcima dati što žele i trebaju. Upravo je o tim trendovima nedavno pisao BBC, koji je upozorio na to da kupnja u fizičkim trgovinama nije nestala, ali opada. Kupci žele brzu i jednostavnu kupnju, očekuju da će trgovci na zalihama imati proizvod koji im treba i zbog kojeg su odlučili potrošiti dragocjeno vrijeme na posjet te se nadaju da će im tehnologija pomoći u snalaženju s asortimanom i poboljšati čitavo iskustvo šopinga. Pokazalo se da su kupci gladni holističkih iskustava koja nadilaze dvodimenzionalne slike na ekranu. Lider

08.08.2022. (21:00)

Trgovci s velikom dozom povjerenja

Buy now, pay later: Mamac za generaciju Z s odličnom perspektivom

Da bi privukli ciljnu skupinu potrošača od 18 do 24 godine, kojih je svega 6,5 posto u ukupnoj digitalnoj publici, brend Charlotte Tilbury uveo je novi model plaćanja, koji podrazumijeva plaćanje manjeg iznosa, a ostatak se naplaćuje na rate. Taktika se pokazala uspješnom, a ako je suditi prema statistici, taj novi trend u e-trgovini još nije ni blizu ostvarenja svoga punog potencijala. Sve veća popularnost tog trenda u e-trgovini lako se može opravdati činjenicom da, baš poput kupnje na rate, omogućava kupcu da rasporedi trošak. Budući da BNLP model najčešće nema nikakvih ekstraprovizija, kupci koji su se opekli u kupnji na kartice iz nekog ih razloga ne žele upotrebljavati ili nemaju iskustva, rado će probati takav način kupnje. On je, kako je pokazala praksa, posebno zanimljiv mlađim kupcima (koji nemaju mogućnost sklapanja ugovora s kartičarima). Lider

02.07.2021. (11:30)

Tuga za online šopingholičare

Je li 18,5 kuna za svaku online kupovinu niske vrijednosti iz Kine opravdana naknada ili samo još jedan parafiskalni namet?

Odsad vas zaštitno staklo za mobitel iz Kine nakon implementacije direktive EU neće koštati 9 kuna umjesto 7,5, već 27,5 kuna. Svaka pošiljka iz trećih zemalja vrijedna manje od 150 eura teretit će se dodatno s 18,5 kn fiksne naknade za obradu pošiljke koja uključuje carinsku deklaraciju, što god to značilo. Drugim riječima, Kinezi i njihova pošta će vam zaštitno staklo za mobitel u paketu poslati besplatno iz 9000 kilometara zračnom linijom odaljenog Shenzena, a Hrvatska pošta će vam za stavljanje deklaracije na isti taj paket naplatiti 18,5 kn!? Novi list

07.04.2019. (19:30)

E, pa kad vide duplo i misle da će dobiti dva komada

Amerikanci dok su pijani preko Interneta kupe robe za 45 milijardi dolara godišnje

79% Amerikanaca barem jednom su pijani otišli na Internet i obavili kupovinu u prosječnom iznosu od 444 dolara, tako je pokazala anketa, prema kojoj ispada da industrija “pijane online kupovine” u SAD-u na godišnjoj razini vrijedi oko 45 milijardi dolara. Češće pijane kupuju žene (80%), a najčešće se kupuje odjeća, filmovi, igre, tehnologija, hrana, ulaznice, knjige, oprema za dom, putovanja i sportska oprema. 6% sutrada požali kupovinu, a 20% vrati robu. Bug

01.12.2018. (09:31)

Europska trgovina

Od ponedjeljka online kupovina u EU bez geoblikiranja

Kupci iz bilo kojeg dijela EU moći će od preksutra kupovati na internetskim trgovinama u svim članicama Unije bez ograničenja, a online trgovine ne mogu preusmjeravati kupce na online trgovine u njihovoj domicilnoj zemlji. Takva prekogranična kupnja tretirat će se kao i kupnja kupca iz matične zemlje trgovine. Sada 63% online trgovina ne dopušta kupnju kupcima iz druge zemlje EU. Mreža

23.11.2017. (12:49)

Oprez

HUB upozorava na lažne oglase za jeftinu kupnju

Na stranicama društvenih mreža pojavljuju se oglasi koji zlonamjerno upućuju potencijalne kupce na navodno povoljnu kupnju različite brendirane robe, no otvaranjem poveznice od korisnika se traži unos osobnih podataka za registraciju, a nakon odabira plaćanja otvara se stranica s početnim slovima “http” , umjesto “https”. Riječ je o lažnim stranicama koje služe za prikupljanje i krađu osobnih podataka i podataka o kartici, a robu za koju misle da su je naručili, kupci ne dobivaju, upozorava HUB. N1