Serija 'Adolescencija' nije za bindžanje, radije razmislite o svakoj epizodi - Monitor.hr
23.03. (07:00)

Užasi mladih

Serija ‘Adolescencija’ nije za bindžanje, radije razmislite o svakoj epizodi

Seriji ‘Adolescencija’ bile su dovoljne samo četiri epizode, samo četiri kadra i manje od četiri sata trajanja da pokaže kako se lako običan život obične obitelji s običnom djecom pretvara u najobičniji užas. Serija se, naime, logistički lako može pogledati u jedno popodne, ali mislim da to nije dobro. Za potpuni doživljaj dobro bi si bilo dati barem jedan dan pauze između gledanja epizoda. Ne zato što su teške – iako jesu – nego zato da vam do kraja ‘sjedne’ svaki aspekt ove priče, da ga dobro provarite, dobro razmislite o njemu, prisjetite se detalja, pokušate ih sami sebi objasniti. Ako pak sve pogledate odjednom, lako je moguće da će vas suviše obuzeti zadnje dvije epizode i da propustite do kraja doživjeti suštu genijalnost prve dvije, a i njihovu svrhu. Kaže Zrinka Pavlić za tportal.


Slične vijesti

16.03. (23:00)

Ajmo bindžat

Zrinka Pavlić: ‘Bijeli lotos’ u trećoj sezoni – malo lošiji nego prije, ali bolji od drugih serija

Antologijska serija Mikea Whitea u svojoj trećoj sezoni nije tako snažna i upečatljiva kao što je bila u prve dvije, ali i dalje je bolja od većine serija koje se bjesomučno štancaju na streaming platformama i još bjesomučnije bindžaju pred ekranima. I dalje, naime, ima onu jednu finu podlogu po kojoj se razlikuje od većine drugih serija – tjera vas da mirno sjedite i čekate događaje dok se malo ‘pacate’ u vlastitoj nelagodi, koja vas nagoni na razmišljanje. Zrinka Pavlić za tportal.

04.03. (23:00)

Kad te doslovno podijele na poslovno i privatno – i nije baš win-win

Serija “Severance” i mozak na dvije frakcije

Severance” nije tek stilizirani prikaz kapitalističke eksploatacije koji na zanimljiv način potvrđuje već poznato. Naprotiv, to je serija koja nas potiče da nanovo promislimo ono što smo mislili da znamo. Kritika ovu odlično primljenu seriju predstavlja prvenstveno kao znanstvenofantastičnu priču čija je ambicija satira korporativnog kapitalizma. Od serije ipak možemo dobiti puno više ako ne metaforiziramo u njoj predstavljene događaje. Razdvajanje će se doimati kao puno zanimljiviji narativ ako se odupremo navici po kojoj fikcionalne svjetove svodimo na društveni komentar našeg svijeta. U ovom slučaju, inzistiranje na razlikama između zbilje i fikcije, koje su omogućene motivom particioniranja mozga, otvara poticajnije teme za raspravu. Kulturpunkt

10.02. (16:00)

I 'Svi su sve znali'

‘Diddyjev pad’ – mučna dokuserija koja otkriva nove detalje o Diddyjevu nasilju i kriminalu

U dokuseriji se otkrivaju neki incidenti koji dosad nisu bili poznati ili barem nisu bili naširoko poznati. Od toga da je Diddy, čini se, zataškao i mitom umanjio svoju ulogu u pucnjavi u newyorškom klubu, preko silovanja djevojke svojeg suradnika i prijetnji novinarki jednog časopisa, pa sve do toga da je Combs još krajem osamdesetih, dok još nije bio ni moćan ni bogat, nego student, zlostavljao svoje partnerice jer je viđen kako na faksu remenom mlati svoju djevojku. Serija je bez ikakve sumnje važna, premda bi, kao i u slučaju mnogih takvih, možda mogla doći malo ranije, a ono što u njoj posebno upada u oči jest razlog iz kojeg su mnogi svjedoci, pa i žrtve, progovorili tek sada. Zrinka Pavlić za tportal.