Savjet: Ne štedite na kočnicama i njihovom održavanju - Monitor.hr
14.08.2023. (13:00)

To je ona papučica u sredini

Savjet: Ne štedite na kočnicama i njihovom održavanju

Vozite na autocesti 130-140 km/h, prisiljeni ste naglo zakočiti gotovo do zaustavljanja i tako, u nekoliko navrata… Što se događa s kočnicama, hoće li se uslijed opterećenja deformirati diskovi? Moguće je, i navedeni problem se ponekad događa kod kočnica koje su kupljene kao aftermarket dijelovi pa je tu u pitanju isključivo kvaliteta materijala. Nakon oštrog zaustavljanja odmah podignite nogu s papučice kočnice. Svakako je preporuka koristiti dijelove koji imaju oznaku izvornosti, oznaku homologacije, i oznaku OEM kvalitete. Također je preporuka ako sami nabavljamo dio savjetovati se s trgovcem ili servisom hoće li kupljeni dio zadovoljiti zahtjeve u kojima se vozilo nalazi. Revija HAK


Slične vijesti

01.12.2022. (14:00)

Sve će auto, da ti ne moraš

Sve više proizvođača ugrađuje električne parkirne kočnice

Najveća prednost električne parkirne kočnice je prilikom kretanja na uzbrdici. Ona će biti uključena sve dok ne pokrenete vozilo. Tu je i Auto Hold fukcija, koja vam dodatno pomaže kod izlaska s parkinga na nekoj uzbrdici. Naravno, sve ovo možete raditi i s ručnom kočnicom, ali taj procesa zahtijeva malo više truda i umijeća. Danas 70 posto modela automobila dolazi s električnom parkirnom kočnicom, a tek 30 posto s ručnom. Proizvođači poput Jaguar Land Rovera, Lexusa, Mercedesa i Porschea u potpunosti su izbacili ručne parkirne kočnice. Jedini proizvođači koji u cijelosti zadržavaju ručne parkirne kočnice su oni koji prodaju jeftinija vozila, a to su Suzuki i Dacia. Također, ručne kočnice su prisutne na nekim slabije opremljenim modelima vozila. Revija HAK

30.09.2022. (20:00)

Ako je iskoristivo, iskoristiti treba

Energija koja se oslobađa kod kočenja vlakova iskorisit će za punjenje e-vozila

Barcelonski operater javnog prijevoza TMB pokrenuo je pilot testiranje pod nazivom Metrolinera, koji uključuje ugradnju priključnih ormarića na stanici metroa Ciutadella-Vila Olímpica, gdje vozači električnih automobila mogu puniti svoja vozila. Ono što ih čini posebnim je to što je električna energija za punjenje obnovljena iz kinetičke energije koja se stvara kada vlakovi podzemne željeznice koče prilikom ulaska u stanicu. Postoji devet priključnih ormarića, a nalaze se na ulazu metro stanice Linije 4. Oni će služiti kao točka za punjenje baterija, zahvaljujući povratu energije generirane kočenjem samih metro vlakova. Osim načina na koji dolazi do energije, još jedna zgodna stvar u vezi s ovim projektom je da je na ideju došao zaposlenik Metroa nakon što je tvrtka organizirala natječaj za prikupljanje ideja pod nazivom Estació del Futur (Stanica budućnosti). Green