Ne treba doslovno gutati sve što vidiš
Samoprozvani stručnjaci koji se na društvenim mrežama deklariraju kao certificirani treneri nisu nužno stručne osobe kojima bi trebali vjerovati
Postavlja se pitanje kako se boriti protiv potencijalno negativnog utjecaja televizije i društvenih mreža koja u većem obujmu promoviraju nepravilnu prehranu kroz rafinirane proizvode s visokim sadržajem šećera i/ili masti i tako utječu i na stvaranje prehrambenih navika. Danas se gotovo svatko tko jede smatra prozvanim i kompetentnim da daje savjete u pogledu hrane i prehrane, ali čemu onda služe stručnjaci u tom području? Jednako kako se netko tko je diplomirao nutricionizam neće upustiti u davanje savjeta o šišanju ili promjeni ulja u automobilu, tako bi trebali postupati i ljudi koji su završili tečaj za nutricionizam. Mediji imaju značajan utjecaj na razvoj prehrambenih navika kod ljudi, osobito kod djece. Izložena takvim reklamama češće traže i konzumiraju hranu siromašnu hranjivim tvarima, a bogatu rafiniranim ugljikohidratima. Agroklub