Ma se je trijeba s bremenom akomodavat
Šajatović: Vrijeme brzih i žestokih
Jedna su krajnost poduzetnici koji se oduševe svakom tehnološkom inovacijom i modnim poslovnim trendom. Imaju izraženu brzinu reakcije. Ulijeću u projekte bez puno razmišljanja. Na drugoj su strani konzervativni poduzetnici koji, s obzirom na to da su desetak i više godina uspjeli ne mijenjajući previše djelatnost i poslovni model, odbijaju novotarije. Premda mi je taj drugi, konzervativniji pristup bliži, mnogi signali sugeriraju da je, nažalost, došlo vrijeme kad se ozbiljno mora razmisliti o odlasku u ‘poduzetnički šoping‘. U prošlosti su mnogi koji su u biznisu ulijetali u svaki novi trend koji se pojavio u velikom broju propadali. Izostanak fokusa, strpljivosti i temeljitosti skupo se plaćao. Danas, koliko god to nekima nije drago, brzina odlučivanja i prilagođavanja ima sve veći ponder. Miodrag Šajatović za Lider.