Nova praksa - tri godine za pisanje programa (umjesto tri mjeseca)
Šajatović: Puljkov Centar – stranka opasnih namjera
Odnos javnog dobra i privatnog poduzetništva za stranke je, od ljevice do desnice, četvrt stoljeća jedna od tabu-tema. Većina stranaka koja je sudjelovala ili sudjeluje u vlasti, bilo na državnoj bilo na nižim razinama, ne bi o toj temi jer se vodstva boje da ne isplivaju mutni poslovi nekih njihovih igrača. Bivših, a možda i sadašnjih. I onda se svi prave ‘grbavi’. A sasvim je normalno da gradonačelnici kao kupci i poduzetnici kao prodavači komuniciraju. Srećom, sve je više onih gradonačelnika koji su za transparentnost i nenamještene natječaje. Pa im nije problem javno, a ne u zakucima opskurnih restorana, komunicirati s etički korektnim privatnim poduzetnicima. Ispostavilo se da je skup o odnosu javnog dobra i privatnog poduzetništva tek prvi u nizu nasrtaja na 30-godišnju praksu da stranke u Hrvatskoj zapravo ne pišu ekonomske programe. Običaj je tek da se tri mjeseca prije izbora smandrlja nekakav izborni ekonomski program. Koji, ako i ima neke dubine, PR ekipe pacificiraju i učine plitko pitkim za glasače. Miodrag Šajatović Puljkov Centar ironično naziva strankom opasnih namjera, i to dobrodošlom, za Lider.