Vrag šalu bere
Šajatović: Debele cerade, ravni krovovi i privatne vatrogasne cisterne
Klimatska neutralnost postala je tema kojom se danas bavi svaka ozbiljnija kompanija. To je za svaku pohvalu. Ali za biznis je jednako važno prilagođavati se učincima klimatskih promjena. Potražnja za prilagođenim proizvodima i uslugama raste dramatično brzo. Ne ulazeći u rasprave je li i koliko čovječanstvo krivo za globalno zagrijavanje i njegove posljedice, ovo žarko dugo ljeto s ekstremnim vrućinama i učestalim nevremenima samo najzagriženije ‘ravnozemljaše‘ ostavlja ravnodušnima. Pokret za klimatsku neutralnost uzeo je maha. Kad je o biznisu riječ, solari su, primjerice, postali standard na krovovima ozbiljnijih tvrtki. Izvještavanje o klimatskoj neutralnosti polako se spušta s velikih na manje kompanije. Medijski je taj dio priče itekako ekstenzivno pokriven. Miodrag Šajatović za Lider.